Eeeuuhh, had ik het daarnet nou over een Airwork Borrel? Schiet me ineens te binnen. Zal er binnenkort eerns een keer eentje organiseren
Hoorde ik vandaag op BNR Radio omstreeks uur of 6 s'avonds over een mogelijk te onstane tekort op gebied van tandartsen . Momenteel nog veel Duitse en Belgische Tandartsen zijn werkzaam in Nederland, maar er dreigt een situatie te ontstaan dat deze heren en dames wellicht terug gaan naar hun eigen land. Hierdoor dus een enorm te kort. Aangezien vele wannabees VWO N&T of N&G profiel hebben kunnen zij dus ook eventueel de opleiding hiervoor volgen. Het verdient lekker, en nagenoeg zekerheid van een baan en de investering is vele malen lagen.
Just my 2 cents
Ja ik hoorde ook dat er een tekort was aan piloten, dus we moeten nu allemaal de opleiding in gaan...
Hoorde ik vandaag op BNR Radio omstreeks uur of 6 s'avonds over een mogelijk te onstane tekort op gebied van tandartsen . Momenteel nog veel Duitse en Belgische Tandartsen zijn werkzaam in Nederland, maar er dreigt een situatie te ontstaan dat deze heren en dames wellicht terug gaan naar hun eigen land. Hierdoor dus een enorm te kort. Aangezien vele wannabees VWO N&T of N&G profiel hebben kunnen zij dus ook eventueel de opleiding hiervoor volgen. Het verdient lekker, en nagenoeg zekerheid van een baan en de investering is vele malen lagen.
Just my 2 cents
En owja, wanneer gaan die verdomde Baby Boomers met pensioen? Sjonge Jonge. haha
Vast geciteerd van een uitspraak van Stella . :haha: .
Daar trappen wij niet meer in. En owja, wanneer gaan die verdomde Baby Boomers met pensioen? Sjonge Jonge. haha
Goed artikel en zou zo door kunnen gaan voor een artikel anno 2010. Het lijkt er alleen wel op dat er 13 jaar geleden wat meer kritiek werd geuit in de pers. In de recentelijk uitgezonden NOVA uitzending krijgt Stella toch weer de mogelijkheid aangeboden om een commercieel praatje te houden.
en beide banen / opleidingen combineren?
@V1Rotate.
Art is een BabyBoomer. Ik hoop dit jaar nog zestig te worden.
Ben gestopt met vliegen, zie linker rijtje, op vrijwillige basis, 56 jaar. Vond het wel genoeg zo en had het mijn echtgenote ook beloofd toen we trouwden. Had ook gewoon door kunnen vliegen, die mogelijkheid werd geboden, menige collega heeft dat dus ook gedaan, maar voor mij was het einde oefening.
Ik wilde wel eens wat anders gaan doen in de luchtvaart, heb dat ook gedaan en ben nog dagelijks betrokken bij deze industrietak. Met plezier.
Nu even je vraag, “wanneer stoppen die babyboomers er nu eens mee”
Wel, V1Rotate. Mogen ze dat volgens jouw niet zelf bepalen? Als de maatschappij waar ze voor werken het prima vind dat ze door blijven werken zolang de “technical ability”, door middel van sim en route checks, bevestigd blijft en de goede Doktor ook ieder half jaar geen bezwaar maakt?
Als je inderdaad vind dat ze dat zelf niet mogen bepalen ondanks bovenstaande condities dan heb ik een vraag aan jouw. Op welke stoel denk je te zitten om hier over te oordelen? Op een bid stoeltje in de kerk van de “want to bees”? Verklaar je nader.
Kom niet aanzetten hier met de onderstelling dat oudere vliegers meer fouten maken dan jongere vliegers want dan trek ik hier nog een can of worms open waar je U tegen zegt.
Mocht je vinden dat de “babyboomers” maar door de achterdeur dienen te verdwijnen dan ben je bij deze uitgenodigd dat hier op dit forum eens stevig te onderbouwen.
Met vriendelijke Cheers
Art