NOVA Reportage maandag 30 Augustus 2010

Dat is nou precies wat ik bedoel te zeggen Pattyboy10. Het komt op mij over dat er "krachten" aan het werk zijn die helemaal niet willen dat het gezien wordt !

Het lijkt mij onrealistisch dat Nova zich laat saboteren door "krachten" en daardoor een item niet uitzendt. Alhoewel het voor een groep hier niet zo is, Nova heeft best een naam en zal denk ik niet zomaar te saboteren zijn.

Er is gewoon een logischere verklaring voor het niet uitzenden: er was nieuws dat voor de meeste Nederlanders interessanter was. Misschien voor jou niet. Maar niet elke Nederlander is geïnteresseerd in de wereld van de vliegerij.
 
Dit onderwerp ben ik zojuist elders al tegen gekomen maar om het in een eigen topic maar even extra onder de aandacht te brengen:

Kijkt allen a.s. maandag naar NOVA voor een reportage over pas afgestudeerde piloten die nergens aan een baan kunnen komen maar zich ondertussen groen en geel betalen aan nog slechts de rente van hun lening (er word dus nog niets afgelost).

Naar mijn idee zullen dan veel twijfelaars overtuigd worden om toch de start van de opleiding nog even uit te gaan stellen:)

Maandag 30 augustus, 22:15 op NED2

Maar volgens mij is het nog steeds niet uitgezonden, of wel?
 
"Let op:
Het is niet met zekerheid te zeggen wanneer dit onderwerp zal worden uitgezonden gezien de politieke situatie in den Haag. Mogelijk nog deze week. Als het te lang duurt zal de reportage online komen te staan, zodat u de reportage via de NOVA-website kunt bekijken. Excuses voor iedereen die door eerdere aankondigingen op het verkeerde been is gezet.
"

Bron: NOVA
 
Guys, lees eens eerst voordat jullie berichten posten;

@davidtt; 80% van de berichten in dit topic gaat over het feit dat het nog niet is uitgezonden. kwestie van lezen

@Wessen; Op pagina 2 is er al iemand die precies het zelfde verhaal vertelde, dubbel post is écht niet nodig. kwestie van lezen

Ik weet het, dit bericht is ook een beetje nutteloos, maar het irriteert me gewoon. (No hard feelings!)

CYA
 
Last edited:
@ pain, dat zorgde weer voor een lach op mijn gezicht. Danku.
Erg interessant dat het CDA op springen staat, maar persoonlijk doet het me geen *&%^.
Kan er niet om wakker liggen, van het onderwerp over werkloze piloten wel.
 
Blue Angels

blue-angels.jpg
 
Ligt eraan wat jij als de juiste volgorde ziet, wellicht een discrepantie tussen formatie en volgorde.

Offtopic:
B.O.K.S., Bernie und Ert fan?
 
Back
Top