NOVA Reportage maandag 30 Augustus 2010

Misschien vanwege alle politieke commotie dat toch enigszins belangrijker is voor een programma als NOVA?

Ja natuurlijk! We moeten allemaal 40 minuten lang horen en zien dat Ab Klink is wezen pissen, dat dat cda mokkel pauze houdt om "handen te wassen" en dat de rest eigenlijk niets kan en mag zeggen......typisch nova. Journalistiek op het hoogste niveau!

Cheers!
 
Ja natuurlijk! We moeten allemaal 40 minuten lang horen en zien dat Ab Klink is wezen pissen, dat dat cda mokkel pauze houdt om "handen te wassen" en dat de rest eigenlijk niets kan en mag zeggen......typisch nova. Journalistiek op het hoogste niveau!

Cheers!

Tja, zo werkt dat helaas. Kon het zelf ook niet aanzien, maar goed. Morgen nieuwe kans, ze houden ons wel in spanning zo ;)
 
Ja natuurlijk! We moeten allemaal 40 minuten lang horen en zien dat Ab Klink is wezen pissen, dat dat cda mokkel pauze houdt om "handen te wassen" en dat de rest eigenlijk niets kan en mag zeggen......typisch nova. Journalistiek op het hoogste niveau!

Cheers!

Vond ik ook, even overschakelen naar iemand die live is omdat er iemand naar het toilet is?? Wat is er dan gisteren gebeurd of bereikt op vlak van politiek tijdens heel die uitzending? Niet bijster veel zou ik zo zeggen.
 
Is er dan een programma van de publieke omroep die WEL objectief is? Of uberhaupt van fatsoenlijke inhoud? Kan mij niet herinneren dat ik dat meegemaakt heb. Vooral aangezien de meeste omroepen een duidelijk politieke voorkeur hebben en zo hun berichtgeving 'kleuren'.

Nog even afgezien van het feit dat die kleur dan ook nog eens standaard een rood randje heeft?

Maar goed, nu koersen we dus op een dikke politieke crisis af. Na deze afgang kan het CDA het echt niet meer maken om mee te gaan praten over een VVD, PvdA, CDA kabinet. Mark kan eigenlijk niet met droge ogen verder praten met draaideurcriminelehandenschudder Cohen en dus is "iets" met VVD/PvdAfgunst ook wel erg ingewikkeld... Tja, dan houden de meerderheden volgens mij wel zo een beetje op. Oh, wacht PvdA/CDA met een hoop kleine linkse partijen... Dan weet je als CDA tenminste zeker dat je na de volgende verkiezingen met minder dan 10 zetels uit komt.

Kortom dit is voor de linkse media uiteraard een uitgelezen moment om aandacht aan de politiek te besteden en veel interessanter dan verhalen van potentieel rechtse kiezers die straks allemaal toch bakken geld gaan verdienen.

[/rant modus off]

(Ik geloof dat ik inderdaad niet meer zo geloof in onafhankelijke media, zeker niet op de drie publieke zenders.)

n.b. Mag ik een titlechangerequest indienen naar iets als: Nova reportage, wellicht ooit een keer? :dozey:
 
Als ik het zo lees mag ik me gelukkig prijzen met een bruto salaris van 2400 (kantoorwerk en geen back-up diploma op zak, slechts een hoop werkervaring).

Ik wist niet dat jij zo veel verdiende joh ;)! Ik dacht laatst: 'laat ik SPL eens opvrolijken met een goede radio call' maar dat is helemaal niet nodig dus ;)!

Ben overigens benieuwd naar of er ooit nog wat van op TV komt, zou eens tijd worden.
 
Een uur lang berichten over het feit dat de CDA verdeeld is...... Wat mij betreft was alleen de mededeling voldoende geweest en de rest had wat mij betreft geen nieuwswaarde. Ik ben niet nl. geinteresseerd in wat CDA prominenten van iets vinden.

Ben benieuwd wanneer het nu wel wordt uitgezonden.
 
heb een email naar nova gestuurd, zie antwoord hieronder:

Het is niet met zekerheid te zeggen wanneer het onderwerp over de werkloze piloten zal worden uitgezonden, gezien de politieke situatie in den Haag. Mogelijk morgen of vrijdag. Als het te lang duurt, zal het in elk geval online komen te staan, zodat u de reportage via onze website kunt bekijken.Met excuses voor iedereen die door eerdere aankondigingen op het verkeerde been is gezet.

Vriendelijke groet,,

redactie NOVA
 
logisch wel, denk dat de doelgroep van nova meer zit te wachten op het CDA nieuws dan iets over werkloze piloten. Hoop wel dat het snel komt, iemand een idee al wie er in zitten? Scholen, overheid? Studenten?
 
Gewoon weer opnieuw stemmen. CDA opheffen. Stelletje hypocryten.

Verder gewoon eens een echt belangrijk item aanhalen. Namelijk werkeloze piloten. ;)
 
Ik heb liever dat het op de TV word uitgezonden, en niet dat het op internet komt te staan. Dan weten meer mensen van het probleem af namelijk... Hopen dat het dan toch vandaag of morgen gebeurt.
 
Gewoon weer opnieuw stemmen. CDA opheffen. Stelletje hypocryten.

Verder gewoon eens een echt belangrijk item aanhalen. Namelijk werkeloze piloten. ;)

Ik blijf GVD stemmen......... Hele politiek afschaffen, is de afgelopen jaren niets goeds van gekomen.
 
Dat is nou precies wat ik bedoel te zeggen Pattyboy10. Het komt op mij over dat er "krachten" aan het werk zijn die helemaal niet willen dat het gezien wordt !

Ik mag hopen dat ik deze opmerking moet lezen als een opmerking met een bepaalde hoeveelheid sarcasme.

Dit gaat haast op een serieuze complot-theorie lijken. Ik verwacht dat het iets genuanceerder ligt en dat NOVA gewoon ervoor heeft gekozen iets anders uit te zenden, wat zeer waarschijnlijk meer kijkers trekt.

(of het stukje over de vliegers is natuurlijk niet meer actueel genoeg:haha:)
 
Boerharms:226935 said:
Dat is nou precies wat ik bedoel te zeggen Pattyboy10. Het komt op mij over dat er "krachten" aan het werk zijn die helemaal niet willen dat het gezien wordt !

Ik mag hopen dat ik deze opmerking moet lezen als een opmerking met een bepaalde hoeveelheid sarcasme.

Dit gaat haast op een serieuze complot-theorie lijken. Ik verwacht dat het iets genuanceerder ligt en dat NOVA gewoon ervoor heeft gekozen iets anders uit te zenden, wat zeer waarschijnlijk meer kijkers trekt.

(of het stukje over de vliegers is natuurlijk niet meer actueel genoeg:haha:)

:haha: vliegers-sarcasme dan ! Met groet :biertje:
 
ook in de heliwereld ja...

ook in de heliwereld ja...

Vraagje, hoe zit het eigenlijk met de helivliegers, ik snap dat die markt ook niet de beste tijden doormaakt, maar is deze markt ook op slot? Of moet je het gewoon relatief zien(percentages)?

Gaarne antwoord van de mensen die actief zijn in deze branche.


Heliwereld same shit! Alleen is de gemiddelde helivlieger -gelukkig- niet meer dan een kleine € 80.000 kwijt aan de opleiding. De markt voor de helivliegers is vooral de offshore en -met uitzondering van een enkele operator in blotevoetenlanden als Afrika- zit deze markt redelijk op slot momenteel.

De meeste helivliegers die ik ken die (nog) niet in de offshore werken, hebben de meest uiteenlopende baantjes om maar die rente af te lossen. Een enkeling werkt daarnaast dan nog wat freelance als helivlieger maar die markt zit zeker op slot.
 
Back
Top