Stand van Zaken deel 32

Status
Not open for further replies.
Net eindgesprek gehad bij de KLu. Ik ben helaas CAT3 geworden, dus wel goedgekeurd alleen geen opleidingsplekken beschikbaar. Had puur te maken met de SOL vluchten die ik gemaakt heb welke beneden de maat waren. Helaas geen carrière als militair vlieger voor mij, maar gelukkig ben ik ook goedgekeurd voor de klm flight academy waar mijn toekomst nu heen gaat!:)
 
Net eindgesprek gehad bij de KLu. Ik ben helaas CAT3 geworden, dus wel goedgekeurd alleen geen opleidingsplekken beschikbaar. Had puur te maken met de SOL vluchten die ik gemaakt heb welke beneden de maat waren. Helaas geen carrière als militair vlieger voor mij, maar gelukkig ben ik ook goedgekeurd voor de klm flight academy waar mijn toekomst nu heen gaat!:)

too bad man! Wel nice dat je al meteen je volgende plan klaar hebt staan. Succes!
 
Gisteren PO-1 gehaald ( Inst. int.:7, H.O.V.C: 9,9,9 , Select. luistertest: 10 )

29 november Getraumatiseerd vlieger selectie systeem

Er is mij verteld dat er pas in 2012 weer eventueel plek is voor 17 persoontjes.

2011 is al vol.

Cat 1 word geplaatst Cat 2 maakt een kans en Cat 3 is bye bye
 
Gisteren PO-1 gehaald ( Inst. int.:7, H.O.V.C: 9,9,9 , Select. luistertest: 10 )

29 november Getraumatiseerd vlieger selectie systeem

Er is mij verteld dat er pas in 2012 weer eventueel plek is voor 17 persoontjes.

2011 is al vol.

Cat 1 word geplaatst Cat 2 maakt een kans en Cat 3 is bye bye

Gefeliciteerd! Zeer goed resultaat, hopelijk kom je de rest van de selectie ook zo goed door:) Vooral je hand oog voet zijn uitmuntend, wat erg van pas gaat komen met het vliegen.

Maak je met het getraumatiseerd vlieger selectie systeem een grapje, typfout of ben je echt in de veronderstelling dat t zo heet?;)
 
@ Ronnie
Bedankt !
En ja, ik zal er alles aan doen om een bevredigend resultaat te bewerkstelligen :)

De GVSS naam verbuiging was inderdaad voorlopig een grapje. Mocht ik daarop zakken doordat het verschrikkelijk verkeerd ging, dan zal ik het altijd zo blijven noemen.
De medewerker in Soesterberg zei namelijk dat het nu een volledig drama is, af en toe komt er nog iemand doorheen :) ze hebben het een en ander aangescherpt.

@Vlieger1986 Gefeliciteerd :D !
 
@ Ronnie
Bedankt !
En ja, ik zal er alles aan doen om een bevredigend resultaat te bewerkstelligen :)

De GVSS naam verbuiging was inderdaad voorlopig een grapje. Mocht ik daarop zakken doordat het verschrikkelijk verkeerd ging, dan zal ik het altijd zo blijven noemen.
De medewerker in Soesterberg zei namelijk dat het nu een volledig drama is, af en toe komt er nog iemand doorheen :) ze hebben het een en ander aangescherpt.

@Vlieger1986 Gefeliciteerd :D !

Mike, Gijs hier van Target toen. :airforce:
Top man, zul je al in mijn mailtje gelezen hebben.

Ga je GVSS nog oefenen in Alphen?
 
Gisteren een (nieuwe) zwarte dag in mijn luchtmachtdromen.

Er werd mij aan de telefoon verteld dat er een reeële kans is dat de februariklas in zijn geheel niet door gaat. Bezuinigingen, bezuinigingen, bezuinigingen.
 
Klink bekend..wat nog meer gehoord? November meer bericht? Mooi klote!
 
Gisteren een (nieuwe) zwarte dag in mijn luchtmachtdromen.

Er werd mij aan de telefoon verteld dat er een reeële kans is dat de februariklas in zijn geheel niet door gaat. Bezuinigingen, bezuinigingen, bezuinigingen.

Klinkt bekend ja. LVL start ook niet komende februari. Vandaag is het drie weken sinds dat ik gebeld heb. Het zou drie a vier weken duren voordat ik wat zou horen. Fingers crossed.
 
Klinkt bekend ja. LVL start ook niet komende februari. Vandaag is het drie weken sinds dat ik gebeld heb. Het zou drie a vier weken duren voordat ik wat zou horen. Fingers crossed.

dat soort beloftes zou ik niet te zwaar aan wegen. Dit is voor mij (letterlijk!) de 6e keer dat een deadline is uitgesteld.

Het is voor het eerst sinds december 2008 (toen ik mijn sollicitatie verstuurde) dat ik het somber inzie.

Blergh
 
dat soort beloftes zou ik niet te zwaar aan wegen. Dit is voor mij (letterlijk!) de 6e keer dat een deadline is uitgesteld.

Het is voor het eerst sinds december 2008 (toen ik mijn sollicitatie verstuurde) dat ik het somber inzie.

Blergh

Ik wacht gewoon even af en hoop er wel op maar ik ga er niet van uit. Ach ja het is wel spannend maar niet al te druk om maken blijven ademen haha.
 
Maverick, hoe staat het nou met jou vorderingen, zou jij niet al lang aan de bak moeten zijn?
 
Was het maar zo'n feest..;) Zit in een vol schuitje met wachtende mensen tot meer bericht, 2011 is nog heel vaag bij de KLu..

Of heeft iemand al meer info ondertussen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top