Welke sector!?!?!? HELP

Djan

New member
Hoi iedereen ,
Mijn naam is Djan en ik ben bijna klaar met het vmbo, hierna wil ik graag doorstromen naar mbo 4 en daarna AP&M @KLS,
alleen mijn vraag is, WELKE SECTOR MOET JE HEBBEN QUA MBO??
 
Gedaan maar ik kom op niks uit, ik weet wel dat je minimaal mbo 4moet hebben mrr mijn punt is in welke sector(techniek,economie,toerisme,bedrijfskunde etc. etc)
en maakt het ook uit hoelang je er over doet????
 
Last edited:
Ik ben zelf net klaar met het eerste jaar AP&M, bel even op, zo moeilijk is 't niet.

Zover ik weet zijn er voor TB buiten havo om geen toelatingseisen. (of mbo)
AP&M vereist een goed afgeronde selectie eind eerste jaar. (eerste jaar zijn alle afstudeerrichtingen gelijk)
 
Het is meer een jongen van 14 jaar die erbij wilt horen gok ik:radar::eek:fftopic:

Wel tof zo'n 172 rating:nicethread:
 
Ik weet dat je met een toelatingstest en enkel VMBO bij ons (Hanzehogeschool Groningen) Technische bedrijfskunde kunt gaan doen, gezien AP&M een richting hiervan is zou het technisch gezien moeten kunnen.. maar of ze bij het psychologisch onderzoek bij de KLS dan zo blij worden..
 
Het is meer een jongen van 14 jaar die erbij wilt horen gok ik:radar::eek:fftopic:

Wel tof zo'n 172 rating:nicethread:


jajaja ik ken dat verhaal al , maar ik probeerde het leeg te laten bij registratie, maar dat werd niet geaccepteerd,
wat willen jullie dan dat ik schrijf, ???:dozey:
 
jajaja ik ken dat verhaal al , maar ik probeerde het leeg te laten bij registratie, maar dat werd niet geaccepteerd,
wat willen jullie dan dat ik schrijf, ???:dozey:

Djan, naar voorbeeld van vele andere wannabe's, vul je "geen" of "nvt" in. Net zoals dash8pilot al zegt. Je profiel pas je dus zsm aan. Jokken geeft geen pas.

Al ben ik het er nog steeds niet mee eens dat zweefvliegers op de punt van de piramide staan :D
Don't ban me for this please ;)

Nog een sollicitant! Zat toch echt zeker 30 seconden met de muis boven de ban-knop te zweven, maar vooruit dan maar, omdat jij het bent! :angel:
 
Back
Top