Eindgesprek?

s89

New member
Ik ben vandaag gebeld door a'dam, maar kon helaas de telefoon niet opnemen (zat hele dag in pretpark, lees: niet/zelden bereikbaar)...

De man zei tegen mijn moeder dat hij a.s. donderdag mijn eindgesprek wilde hebben. Iemand enig idee of dit positief dan wel negatief is!?

Thanks!
 
De man is waarschijnlijk dhr P. de N. geweest. Volgens mij is dat toch standaard voor de vliegerkandidaten. Maar waar heb je dat gesprek? Amsterdam, Soesterberg of Breda?
 
Tja pos/neg.. Iedere kandidaat krijgt na het voltooien van de selectie (dus na de SOL) een eindgesprek, ongeacht uitslag+behaalde resulten.. Maar aangezien het zo snel is denk dat wel positief is..
 
positief advies maar augustus klas zit vol. Ben er nogal down door maarja. Hopelijk februari dan, weer even mijn geduld op de proef stellen ;)
 
Jammer! Februari is een go? Of konden ze dat nog niet zeggen?
 
nope dat zeggen ze per definitie niet. Ze kiezen weer de beste 12 dus is ook onmogelijk om te zeggen? Geen garanties in ieder geval, verre van.

Just keep my hopes up....
 
Me too.. Over anderhalve week SOL dus zal wel in augustus ergens eindgesprek hebben.. Nu maar wat vinden voor een half jaar of evt. langer!
 
Nou ik heb vorige week maandag sol gehad,
zaterdag al een brief dat ik het helaas niet ben geworden..
Verder niks over een eindgesprek ofzo, alleen als ik dat zelf wilde.
Toch vreemd als je ook een eventuele 2de funtie op had gegeven waar je op wilde solliciteren :S
 
Toch vreemd als je ook een eventuele 2de funtie op had gegeven waar je op wilde solliciteren :S

Dat is altijd zo gegaan volgens mij, was 12 jaar geleden bij mij ook. Als ze geen vacatures hebben voor je 2e keuze bijvoorbeeld..... Kwestie van gewoon bellen en gesprek aanvragen.
 
@Boer,
inderdaad, was geen functie voor op het moment.
Nu maar even een voorlichting aangevraagd voor lvl
 
@Boer,
inderdaad, was geen functie voor op het moment.
Nu maar even een voorlichting aangevraagd voor lvl

ik persoonlijk zou altijd zo'n eindgesprek willen. Sowieso om te kijken hoe je die andere dingen enzo hebt gedaan, dat weet je op voorhand nooit precies..

Maar succes met lvl !
 
Back
Top