iPhone forum reader [Nu beschikbaar!]

JC

Active member
Er zijn apps om op je iPhone forums te lezen.
Degene die ik gevonden heb werkt (nog?) nit met Airwork.
Er staat dat de forumbeheerder een scriptje moet installeren.

Diana, wil je dit doen? Kan ik nog vaker lezen, en de mensen die op outstations zijn kunnen ook met minder dataverkeer af. En wij klikken toch niet op de reclame ;)

Of is er andere software waarmee het nu al mogelijk is?
 
Ben er mee bezig! Niet met die jij noemt, Busair, daar kan ik te weinig info over vinden. Daarentegen is er een populaire plugin die veel voor deze forumsoftware wordt gebruikt, alleen geeft die nu nog foutmeldingen bij Airwork (uiteraard, nooit kan iets in één keer goed gaan).

Wordt dus aan gewerkt!
 
Geïnstalleerd!

Geïnstalleerd!

Oké, mensen, het is geïnstalleerd en op mijn Android werkt het in ieder geval! iPhone, Nokia en Blackberry gebruikers moeten het even testen. Er een gratis versie en een betaalde versie, met de gratis versie kun je alleen lezen. Wil je kunnen posten en PM'en, dan moet je betalen voor Tapatalk ($ 2,99).

Android: Zoek Tapatalk in de Market en zoek vervolgens naar Airwork.
iPhone: in de iTunes Store zoeken op Talpatalk.

Het is vers geïnstalleerd en ik moet nog kijken hoe het verder getuned en getweaked kan worden, maar Airwork zit weer met wapperende haren op de gadget-highway!
 
Wil je kunnen posten en PM'en, dan moet je betalen voor Tapatalk ($ 2,99).

Android: Zoek Tapatalk in de Market en zoek vervolgens naar Airwork.
iPhone: in de iTunes Store zoeken op Talpatalk.

lang leve symbian (nokia)! 100% gratis en ik kan ook gewoon posten met tapatalk!

Bedankt voor de tip!
 
Ook op de iPhone werkt het prima, hulde Diana!

Niemand doet dat natuurlijk maar voor de mensen met een jailbreak: via Installous kun je de full versie installeren en kun je weer een paar centjes uitsparen voor het vliegen
 
Op de iphone werkt het idd perfect. Even installeren en dan zoeken op airwork. Daarna even accountgegevens invullen en het is rond.
 
Werkt goed, iemand al uitgevonden of het misschien mogelijk is om een bepaald Airwork topic of onderwerp als "startpagina" in te stellen?
Ik heb de gratis versie, misschien dat de pro versie dit wel ondersteund?
 
Het, werkt perfect. Diana bedankt! Als het bedrijfsleven zo met klantenwensen omging kon de Consumentenbond wel opdoeken!

Phoenix ook bedankt, kende installous niet. Er gaat een wereld voor me open...
 
:eek:fftopic: maar mijn "oude 3g" wordt er een stuk trager op.....:eek:fftopic:

:eek:fftopic: Ik heb ook de 3g, bij mij is hij juist wat sneller. Het klopt dat hij nu bij sommige dingen blijft hangen..?:1855: Dat deed hij voorheen inderdaad nooit. Maar over het algemeen is hij wat sneller. Je kan wel duidelijk merken dat het is gemaakt voor de iPhone 4 die het dubbele werkgeheugen heeft.

Maar geef toe, de interface (met name het dock is voortaan net zo als op je macbook pro) is wel erg mooi!:D :eek:fftopic:
 
Op mijn blackberry kan ik de app niet vinden.

Moet ik een andere zoekterm gebruiken mischien?
 
Back
Top