Inholland luchtvaarttechnologie 2010/2011

Snappaz

New member
Welke mensen gaan deze studie volgen?

Ik heb me ingeschreven en misschien vind ik via deze weg wat toekomstige klasgenoten:biertje:!:airforce:
 
Ik heb me ingeschreven.
Ga je naar OWee?


En als je het niet erg vindt, wil ik dit topic even gebruiken om een ouderejaars student LT te vinden. Als die mij zou willen PM'en, graag! (Betreft een vraag die ik liever alleen beantwoord zie door een student ipv wannabe's en piloten die via via verhalen hebben gehoord.)
 
Even een bumpje, nog meer aankomende studenten hier?!


Hoe zit het met de aanmelding voor het eerstejaarsweekend (vanaf de 13e) bij jullie? Ik denk dat het bij mij een beetje fout is gegaan, er is ook nog geen geld van me rekening afgeschreven!

EDIT: Nvm, aanmelding gewoon gelukt, geld wordt pas afgeschreven in september.
 
Last edited:
ik begin dit jaar ook aan de opleiding.
Ik ga naar dat weekend en de owee, misschien tot daar!

Btw: kratje bier? hoepel? kraslot? Zijn ze allemaal van plan joh:p
 
Haha, echt he.

Hoepel heb ik in me tas weten te proppen, kraslot mee en bier koop ik misschien daar wel (ga ik niet met nog een gigantische sporttas en fiets meenemen, moet 1,5 uur reizen). Had een verhaal gehoord van mensen die vorig jaar naar de intro in Utrecht gingen, die moesten een fietswiel meenemen, maar hadden daar helemaal niks mee gedaan. Geweldig natuurlijk, die mensen kunnen de nieuwe eerstejaars zo aanwijzen :grijns:
 
haha, ja die hoepel doe ik gewoon om mijn nek heen met het fietsen:p Ik ben geloof ik al om 9 uur op station delft, omdat die treinen weer zo belabberd rijden. En dan ga ik daar bij de ah even een kratje bier halen. Ik zit ook aan het welkbekende anderhalf uur reizen:p Voor de rest heb ik alles al wel. Ben echt benieuwd wat ze allemaal gepland hebben, alleen dat strandfeest in hoek v holland is al echt bekend toch?
 
Oke ;)

Ik kom om half 10 aan. Het enige is dat ik Delft echt totaal NIET ken. Ik hoop dat m'n mobiel me nog enigszins de goede kant op kan sturen...

Ik ben ook benieuwd wat ons te wachten staat, maar toch vind ik het niet heel erg om niet te weten wat we gaan doen. Zo blijft het lekker een verrassing, in tegenstelling tot de OWee. Ik neem trouwens wel aan dat we gaan sporten en zwemmen!
 
oke dan, het is niet heel lastig te vinden voornamelijk 1 lange weg. Ik hoop wel dat er mogelijkheden zijn om je mobiel op te laden, wel zo handig als we de navigatie moeten gebruiken erop:p Ga je ook naar de Owee? Ik heb te horen gekregen dat ik in die gymzaal moet slapen dan.
 
Succes met je studie! En veel plezier bij Sipke Wynia, waar het altijd gezellig is (als je nog niet weet wat dat is, dan kom je daar snel genoeg achter tijdens de intro).
 
Doe dhr. Blauw de groeten!

Dhr Blauw is verhuist naar de Hogeschool van Amsterdam.
Hij geeft nu voor het eerst les aan ons voor de opleiding: Aviation Studies;)

Het is volgens mij even wennen voor hem:haha:
voor mij ook trouwens:)
 
Kan iemand mij vertellen welke minoren er worden gegeven op Inholland in het derde jaar? Het kan nooit kwaad voor mij als Aviation student om te kijken wat de concurrent aanbied:D
 
Back
Top