IVW inspectie

N2024

Well-known member
Vanmiddag had ik voor het eerst een IVW inspectie. Dus kist/papieren etc. Moet zeggen dat ze het heel netjes deden en dat het geen klungels waren. Heb het ook al eens in Frankrijk gehad maar dat was een drama.

Wat me wel opviel is dat ze echt ALLES al van me wisten. Gelukkig heb ik (bij mijn weten) nooit iets stoms gezegd op dit forum (en ik denk dat de rest een wat minder makkelijk te herleiden forumnaam heeft).

De check ging goed, maar dat kon natuurlijk ook niet anders. Nogmaals, het waren wel toffe lui (kan natuurlijk niet missen omdat ik nu weet dat ze ook het internet gebruiken...;)).
 
Wat me wel opviel is dat ze echt ALLES al van me wisten. Gelukkig heb ik (bij mijn weten) nooit iets stoms gezegd op dit forum (en ik denk dat de rest een wat minder makkelijk te herleiden forumnaam heeft).

Hoe bedoel je dit precies? Wat wisten ze waarvan je zou denken dat ze dat niet zouden kunnen/mogen weten ?
 
Voor alle duidelijkheid, ik heb niets te verbergen of wat dan ook. Ik wilde alleen maar waarschuwen dat je op `t forum wel op moet passen met wat je schrijft.
 
@N2024:

Ben dan wel benieuwd wat voor soort zaken ze kennelijk van je wisten, want je hebt dit afgeleid uit wat ze tegen je zeiden.....
 
Nogmaals, het ging niet op een negatieve manier. Hier wil ik het even bij houden.
 
Ik krijg een

The_Truth_Is_Out_There_tagline.jpg


gevoel... :bwah:
 
Gokje ;)

Zo 'meneer' N2024 u wilt 'dus' met dit h*ndeh*k naar Milaan :grijns:

Waarschijnlijk wisten ze ook 'al' dat N2024 niet rookt, niet drinkt, niet vreemdgaat en een liefhebber is van Oerend Hard :blabla:
 
Lijkt eigenlijk wel logisch toch? medewerkers van het IVW zitten in de luchtvaart, dus ook mogelijk op Airwork.... en het is geen hogere wiskunde om N2024 aan een 'natuurlijkpersoon' te koppelen. Vermoedelijk kan hij de zelfde reactie verwachten van de mannen en vrouwen op een willekeurige radio post op een willekeurig groen veld....("Op weg naar milaan? beetje uit de route... (of juist niet).)

dus (motto): laten we er geen complot achter zoeken...
 
Vermoedelijk kan hij de zelfde reactie verwachten van de mannen en vrouwen op een willekeurige radio post op een willekeurig groen veld....("Op weg naar milaan? beetje uit de route... (of juist niet).)
Yeah, N2024 squawk 8108 :grijns:
 
Lijkt eigenlijk wel logisch toch? medewerkers van het IVW zitten in de luchtvaart, dus ook mogelijk op Airwork.... en het is geen hogere wiskunde om N2024 aan een 'natuurlijkpersoon' te koppelen. Vermoedelijk kan hij de zelfde reactie verwachten van de mannen en vrouwen op een willekeurige radio post op een willekeurig groen veld....("Op weg naar milaan? beetje uit de route... (of juist niet).)

dus (motto): laten we er geen complot achter zoeken...

Inderdaad, het is zoals ik zeg op een leuke manier gegaan.
 
Onder het mom van de vlieger betaalt en aangenamer kunnen we het niet maken, wat kost zo'n pilot bash?
 
Regel 1 op dit forum: je gaat niet vertellen dat er een sluier is zonder hem op te tillen.

Dus kom maar op en met de billen bloot, nu zijn we nieuwschierig...;)
 
Back
Top