G
Guest
Guest
Als er nooit meer leerlingen van de KLS naar KLM gaan (wat mij op zich vrij sterk lijkt), dan zal de KLS zich inderdaad moeten gaan aanpassen. Dan zullen ze moeten gaan zorgen dat hun leerlingen bij goede maatschappijen terecht gaan komen, zodat er genoeg nieuwe aanwas wordt gemotiveerd voor deze duurdere opleiding te kiezen.
Maar ik denk (en die gedachte is op geen enkele kennis berust) dat er wel weer een moment gaat komen dat de KLS vliegers voor KLM gaat leveren. Totdat dat zal gebeuren zullen er de komende tijd gemakkelijk genoeg nieuwe leerlingen zijn die dat ook denken en derhalve wel graag voor de KLS zullen kiezen. Misschien inderdaad omdat er stiekem toch nog steeds KLM op alle vliegtuigen, boeken, gebouwen, etc staat. Zo geïnformeerd als wij nu allen zijn zullen de meeste leerlingen toch echt niet aan een opleiding beginnen.
Als je dat wel zou doen dan is het misschien wel geen goed idee om aan een vliegopleiding te beginnen. Maarja, behalve bij LH, AF en vroeger de RLS, wanneer wist je het nou wel 100% zeker? Je neemt altijd een zeker risico. Achteraf is het makkelijk praten dat je mazzel hebt gehad of dat je echt superzielig bent omdat je nummer 360 op de bufferlijst was en 4 jaar vakken moest vullen bij Albert Heijn.
Misschien is het risico nu wel te groot, misschien is het nu wel weer het perfecte tijdstip om een vliegopleiding te beginnen. De tijd zal het weer eens leren.
Maar ik denk (en die gedachte is op geen enkele kennis berust) dat er wel weer een moment gaat komen dat de KLS vliegers voor KLM gaat leveren. Totdat dat zal gebeuren zullen er de komende tijd gemakkelijk genoeg nieuwe leerlingen zijn die dat ook denken en derhalve wel graag voor de KLS zullen kiezen. Misschien inderdaad omdat er stiekem toch nog steeds KLM op alle vliegtuigen, boeken, gebouwen, etc staat. Zo geïnformeerd als wij nu allen zijn zullen de meeste leerlingen toch echt niet aan een opleiding beginnen.
Als je dat wel zou doen dan is het misschien wel geen goed idee om aan een vliegopleiding te beginnen. Maarja, behalve bij LH, AF en vroeger de RLS, wanneer wist je het nou wel 100% zeker? Je neemt altijd een zeker risico. Achteraf is het makkelijk praten dat je mazzel hebt gehad of dat je echt superzielig bent omdat je nummer 360 op de bufferlijst was en 4 jaar vakken moest vullen bij Albert Heijn.
Misschien is het risico nu wel te groot, misschien is het nu wel weer het perfecte tijdstip om een vliegopleiding te beginnen. De tijd zal het weer eens leren.