N-kist

Daar zijn er een boel van. Welke regio of welk vliegveld?

Ik weet dat je in de buurt woont van Harderwijk, dus dan denk ik dat je op Lelystad zoekt. Dan zie ik de volgende opties:
N611JP, Pa.28-161 Warrior II, Full IFR, te huur via http://www.basic6aviation.com,
N100HQ, Mooney M20J-201, Full IFR, te huur via Bogaerds Cord B.V.

Ook is er wel wat N-reg privé-spul te vinden, maar dan zul je de eigenaar op moeten snorren en daar zelf afspraken mee moeten maken.

Succes.

P.s.: mochten er meer N-reg kisten op Lelystad te huur zijn dan ik hierboven genoemd heb, dan hoor ik dat ook graag. Voor de lijst . . .
 
Last edited:
RTM C172RG

RTM C172RG

Er staat op EHRD ook een mooie C17RG N regi. Ook hier heeft NAZGUL Airlines of Chaseplane wel wat info over.

Gr JW
 
Een C172RG! NAZGUL Airlines of Chaseplane als hier meer info over is zou ik die graag willen. Bedankt JW!
 
Liever wel rond EHLE ja, maar daar staat alleen oud spul. Geen Mode-S en dat soort dingen dus is het vliegen ook aardig beperkt. Rotterdam is ook nog wel te doen als het moet. Bedankt!
 
Ben ook zeker geintereseerd in N-reg mogelijkheden op EHLE anders dan reeds vermeld.

Vlieg momenteel N-reg bij AGR op EHRD (Warrior en Arrow).
Op zich prima kistjes alleen is EHRD voor mij toch iedere keer een eind rijden. Er moeten er toch meer opties op EHLE zijn.

Anyone?
 
Vlieg Centrum Lelystad heeft een hele oude CE-172 (1963 ofzo). Voor de rest weet ik ook niks.

FAACFI, heb je hier een serial van en eventueel aanvullende gegevens als gebruiker e.d.? Ik kan in mijn gegevens namelijk niets terugvinden over een N-reg Ce.172 op Lelystad.

Bedankt!
 
waar kan ik exact de regels vinden voor verhuur?

waar kan ik exact de regels vinden voor verhuur?

Ik ben bezig om een mooie ruim en redelijk snel toestel te kopen.

Het toestel is ruim en comfortabel, ook voor lange mensen van 2meter en wat forser gebouwd. Vliegt 160-180 knopen afhankelijk van de hoogte, (max is 25.000 voet), zuurstof, de-ice, Garmin 430&530, HSI, AP, Full IFR etc..

echt een superreis kist.

Echter ik verwacht zelf maar ca 50 uur te vliegen per jaar, dus ik ben benieuwd naar de mogelijkheden om het toestel eventueel te verhuren danwel er partners voor te vinden.

Wie weet hoe de regelgeving rond N-Reg verhuur exact in elkaar zit of waar je dat kan vinden?

thuisbasis wordt Rotterdam
 
Bedankt FAACFI. Ik heb even wat van 'm opgezocht, en hij staat ingeschreven bij "Sky Unlimited Inc" in de VS (staat ook op het stabilo van de kist). Wie de Nederlandse operator is is niet via de FAA website te achterhalen. Ben je er zeker van dat dat zelfvliegen.nl is? Op hun website wordt er namelijk helemaal geen melding van gemaakt, of ik moet er overheen kijken . . .
 
Klopt inderdaad dat zelfvliegen niet de operator is. Ik ken de eigenaar niet, maar deze eigenaar laat zelf vliegen de kist dan gebruiken.
 
Hoi wsh,

Ik huur vrij regelmatig een N-reg op EHRD. Wat wil je precies weten over de regelgeving?
Trouwens wat voor toestel ben je mee bezig want 160-180 knopen klinkt vrij heftig....

Groet
KatanaHammer
 
Back
Top