Friends of Teuge op facebook

Flying Chicken

New member
Hallo allemaal,

Zijn er onder jullie nog lieden die een actie willen steunen die momenteel op facebook gaande is?
Frank Versteegh heeft daar een groep gestart "Friends of Teuge" om een positief geluid te laten horen van ons mooie veld. Dit om tegengas te geven aan een beperkte groep notoire zeurdozen die, als we niet uitkijken, een behoorlijke stem in de politiek dreigen te krijgen met alle mogelijke gevolgen voor de GA en Teuge in het bijzonder. Dus kom op, steun de actie van Frank. Hieronder is een link, mocht je nog geen lid zijn van facebook, gewoon even doen en je dan aansluiten bij de groep. Hoe meer er meedoen hoe sterker ons geluid zal zijn.

Bedankt alvast.

Flying Chicken.

http://www.facebook.com/group.php?gid=158447005735&ref=nf
 
Goed initiatief. Ben ook net lid geworden. Teuge is één van de leukste GA velden in Nederland. Ben er als kind al vaak geweest om sfeer te snuiven.
 
Ik heb me ook aangemeld. Je zou dit op pprune/airliners.net kunnen posten, dan heb je nog een breder publiek te pakken.
 
Persoonlijk ben ik niet bekend met pprune maar niets houdt je tegen om de informatie breder te verspreiden... Zoals al eerder gezegd, hoe meer mensen hun steun betuigen hoe harder die stem zal klinken.
 
Back
Top