Variabele uitkering december?

Roach

New member
Weet iemand of er (al) iets bekend is over de variabele winstuitkering in December? Aangezien er geen winst is gemaakt dit jaar zal het me niet verbazen als die laag of nihil is, maar kan deze daadwerkelijk 0% bedragen?
 
Je december deel is niet variabel, is vast (4 of 4,5% dacht ik) alleen het deel dat in april komt, was vorig jaar al 0, zal over dit jaar wel weer op hetzelfde uitlopen.....
 
Ahh duidelijk. Ik herrinnerde me inderdaad vaag dat ik al iets gehoord had over 0%, maar wist niet dat dat alleen april betrof. Bedankt.
 
Je krijgt in december 4,2%. In juli krijg je een variabele uitkering, die minimaal 0% en maximaal 8% is.
Dit jaar was die variabele uitkering 0%. In juli 2008 is er 8% uitgekeerd.

Indien je in de oude regeling zit, en nooit hebt gekozen voor variabele uitkering, krijg je in december 8,2%.
 
Je krijgt in december 4,2%. In juli krijg je een variabele uitkering, die minimaal 0% en maximaal 8% is.
Dit jaar was die variabele uitkering 0%. In juli 2008 is er 8% uitgekeerd.

Indien je in de oude regeling zit, en nooit hebt gekozen voor variabele uitkering, krijg je in december 8,2%.

Het is 4,33% danwel 8,33%. In de caotekst staat nog 4,2%, maar dat is aangepast, ik dacht naar aanleiding van verlaging van de ww-premie.
 
Ik sta echt versteld van zoveel onwetendheid over je eigen CAO. Onbegrijpelijk

So, relax zeg. Niet iedereen is de CAO altijd aan het doorspitten. Misschien dat de klm-er een kopie krijgt, dat weet ik niet, maar voor de mensen bij KLC is het internet de enige bron, wat ook wel weer iets zegt. Daarnaast is het toch allemaal zo goed geregeld dat ik persoonlijk niet echt achter elke regel aan zit, ik zie wel wat er aan het eind van de maand in het postvak ligt.

Al met al lijkt het me toch een hele normale vraag. Maar goed kan aan mij liggen....
 
Toch vreemd dat je dit soort vragen op een bulletin board stelt. Het is veel makkelijker en logisch om het direkt te vragen bij je eigen divisie.
 
@fortuna 76

Wat een onzin. Ook vliegers bij KLC hebben gewoon een hard copy CAO.

Hmm, niet gekregen bij indiensttreding.... zal wel op bezuinigd zijn. Ben het overigens wel eens met de opmerking hierboven dat de divisie een betere spreekbuis is voor dit soort vragen.
 
@fortuna 76

Wat een onzin. Ook vliegers bij KLC hebben gewoon een hard copy CAO.
Ik heb er een, maar heb er hard voor moeten vechten 6 1/2 jaar geleden, ken er genoeg die er geen een hebben. Al moet je met voldoende aandringen er wel een kunnen regelen, maar dat heeft bij mij 5 maanden geduurd..
 
Al aan de VNV gedacht?

vnv-dalpa.nl --> Login --> KLM --> CAO... het kan ook in 6,5 seconde ;)
 
Last edited:
Back
Top