Arno Bur met pensioen

Eind deze maand gaat hij met pensioen. Burlage zal via andere kanalen en media overigens wel actief blijven in luchtvaart en reisindustrie.

Ik wens jullie veel succes, want hij zal wel wat meer gaan vliegen en na elke landing zeiken dat die te hard was, jullie geen turbulentie hebben ontweken en zal zeggen dat chemtrails écht bestaan.:yeehaa:
 
He's back...

He's back...

http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?ID=35247

Burlage en Cocheret nieuwe columnisten Luchtvaartnieuws.nl

12-06-2010

DRIEBERGEN - Luchtvaartnieuws.nl en Zakenreisnieuws.nl hebben het columnistenbestand versterkt met twee nieuwe schrijvers. Dit zijn Jan Cocheret, luchtvaartpublicist en gezagvoerder op de Boeing 777 bij Emirates en Arnold Burlage, voormalig luchtvaartredacteur van dagblad de Telegraaf en tegenwoordig freelance-luchtvaartjournalist.

Beiden zullen vanaf heden op zeer regelmatige basis een kritisch blik werpen op de ontwikkelingen in de luchtvaart- en zakenreisindustrie.
 
J..us die vent krijg je inderdaad niet weg met poets en zeemlap. Het soort dat je na de begrafenis moet blijven aanstampen anders komt ie weer boven...... Denk je bevrijd te zijn van z'n oeverloze ongefundeerde geouwehoer gaat ie freelance werken!:passed:

En ja ik weet het als hij het niet doet, dan staat een ander wel op....maar toch, we kunnen ook zonder hem!

.....en ergens blijf ik toch hopen op een wonder. Dat hij ooit iets zinnigs op papier gaat zetten.
 
Dat hij ooit iets zinnigs op papier gaat zetten.

Dat is bij de Telegraaf nog nooit gelukt en iets zinnigs op de beeldschermen zetten bij luchtvaartnieuws zal hem ook wel niet lukken.
Luchtvaartnieuws was al behoorlijk in m'n achting gezakt na de invoering van betaalde abonnementen om bepaalde artikelen te lezen, nu met Arnold Blaatlage blijft er helemaal niks van over.
 
De eerste misser in een lange rij die gaat komen?
Begrijpt iemand hier (of leest er hier misschien iemand mee van de site die weet) waarom Burlage is aangenomen door luchtvaartnieuws.nl?

Het mooie van die site was nu juist dat ze met no nonsens nieuws berichten kwamen. Weinig mening veel feit, 99% betrouwbaar dus. En dan ineens komen ze met de Albert Verlinde van de luchtvaart aanzetten. Dagelijks worden er ineens berichten gepost door iemand waarvan iedereen in deze wereld weet dat hij bereid is elke roddel te publiceren als waarheid. Wat mij betreft heeft luchtvaartnieuws zijn tot voor kort goede naam volledig ter grabbel gegooid, ze zullen zelf toch ook wel de Telegraaf hebben gelezen de afgelopen 10 jaar?
 
Ik heb nul verstand van de luchtvaartjournalistiek in Nederland dus vraag ik me af :

Is die meneer te scheel of te dom gebleken om zelf piloot te kunnen worden?
Anders kan ik die zuurte tegenover de vliegende medemens op geen enkele manier verklaren namelijk.

(no pun intended trouwens...een enkele keer moet dat ook eens)
 
Back
Top