Jack Daniels
New member
Vergeet niet dat een kwartiertje speling nemen om op tijd (files etc.) op je werk komen, en te weinig tijd krijgen om fasoenlijk te werk te kunnen doen helaas twee verschillende dingen zijn.En dat is niet sinds ik bij Ryanair werk. Heb genoeg parttime dan wel fulltime gewerkt en altijd kwam ik op tijd op mijn werk (+/-15 min. van te voren) En daar kreeg ik er ook niet voor betaald.
Af en toe hebben de heren piloten de neiging om over alles te vallen wat op papier staat.
Hoe iemand dag in dag uit 45 minuten voor push back kan aanmelden, dan nog met een printer kan stoeien om de vluchtplannen/NOTAMS/weer uitgeprint te krijgen, papieren doornemen, door security gaan, vliegtuig checken, setup doen, briefen, en dan ook op tijd pushen is mij een raadsel. Als ik de reacties zo lees dan lukt dat ook niet.
Op zo'n manier is het natuurlijk makkelijk 'concurreren' als bijna iedere andere maatschappij standaard 60 minuten neemt, en die extra 15 minuten consequent meeneemt in de max duty en rust tijden! :1855:
Laat MOL dan maar weer one million "free seats" weggeven, maar vergeet niet dat die "gratis stoelen" door jouw gesubsidieerd worden.