Het grote frustratie topic

Dit is MG als zijn net getypte berichtje opeens verdwijnt en hij alles opnieuw moet typen..

Ja, hahahaHAHAHA. Erg grappig hoor Poes. Ik lig dubbel.
Ik zag net de volgende in het rioolblad van wakker Nederland:

http://www.telegraaf.nl/video/opmerkelijk/article4989911.ece


Overigens, voor wat betreft die gelijkheidspyramide van Yolanthe..... daar ga ik natuurlijk bovenop!
Wesley staat er nu nog en hij heeft mij net uitgedaagd voor een potje one-on-one. Mijn tegenbod was het afvliegen van een raw-data NDB approach in Kai Tak....INVERTED en die heb ik natuurlijk met vlag en wimpel gewonnen.

Yolanthe, here I come.

Verder wil ik nog even zeiken over de afwezigheid van onze Fraulein en de kleurenprinters. Volgens mij wacht ze tot de vlam weer in de pan schiet en dan kan aantonen dat de moderators toch echt nodig zijn. Laat je horen, toverballen!
We zijn niet boos meer, slechts verdrietig en teleurgesteld!

MG (Mr. Green)
 
Ja, die kwam bij mij ook altijd goed aan. Werkt beter dan billekoek. Of is het billeNkoek?
Nee, het zijn niet de billen van het paard van de koningin.
 
Beste vliegers,

Dit is mijn allereerste post op dit forum!!

Ik zit nu in 6 atheneum, met al de benodigde vakken voor piloot. Ik wil heel graag piloot worden, al sinds ik kan lopen zo ongeveer en ben blauw opgevoed. Maar dat terzijde.

Ik heb me aangemeld voor de selectieprocedure van de KLS, maar ze nemen nog maar 60 mensen per jaar aan en bovendien kan je niet meteen aan de slag.
Daarom zit ik er aan te denken, om AP&M te gaan doen, zodat ik de tijd dat ik niet aan de slag kan bij de KLS toch nog iets nuttigs doe en later betere kansen heb op de arbeidsmarkt. (Dit allemaal onder voorbehoud dat ik word aangenomen).

Maar kijk, als ik die opleiding ga doen, dan ben ik in 2014 ongeveer klaar dus dan is de markt voor piloten waarschijnlijk wel weer aangetrokken. Dus moet ik me zorgen maken over het feit dat MOMENTEEL de markt slecht is, of kan ik met een gerust hart mijn best gaan doen, om aangenomen te worden bij de KLS, zodat ik daarna aan de bak kan bij een luchtvaartmaatschappij?

Alvast bedankt voor jullie reply's!

Constellation:rt:
:stapelge::stapelge::stapelge:
 
Het is toch billeNkoek?

Sorry Mr. Green het was een grapje!
wel leuk flimpje van die poes trouwens;)
Ik hoop dat je niet zo met je toetsenbordsloeg toen je dat flimpje zag;)
 
Algemene Europese frustratie:
"Waarom drijft dat klote eiland niet eens verder weg van onze beschaving..."

Opportuniteiten in de toekomst:

Ahmadinejad heeft bijna raketten die tot in de UK raken :grijns:

niceeee, haha

roept bij mij een gedachtespinsel op: ''ha.... ha.... ha... das sind die leute in eim viel zu leichten boot!! en we voeren zo weer, rechtsaf, de noordzee op.''
 
Back
Top