742

Op een ander forum las ik dat PZ-TCM (Surinaamse 743 - de voormalige BUW) op nog een onbekend tijdstip, maar in ieder geval ergens begin januari, van Schiphol vertrekt met (definitieve) eindbestemming Mojave: wie weet hier meer van? Of, om in termen van de raadplaat te spreken: wie vliegt en wanneer?
 
Last edited:
Op Airliners.net kwam ik toevallig dit plaatje tegen, met onder vele andere 747's de SLM-jumbo en ook een spiksplinternieuwe 737:

[
1716105.jpg
 
Gave foto. Ik zou daar best een dagje rond willen of kunnen kijken. Lijkt me echt cool. Is de foto genomen op Victorville?

Wat nog aparter op de foto is, is aan de rechter kant de Evergreen 747-100. Dat is echt een oudje!
 
Zonde van de 2x NG en 3x -400 die ik zo spot. Ben er vorig jaar nog heengevlogen en werkelijk een bijzonder vliegveld waar de CIA een interessante operatie heeft gehouden, en er tegenwoordig de Dreamlifter ook nog frequent langskomt.

http://www.politicalfriendster.com/showConnection.php?id1=8097&id2=113

Maar weet iemand hoe een unpainted 737NG op Pinal terecht komt? Lijkt me toch dat ie meer waarde heeft in de lucht dan dat ie wortel staat te schieten in de woestijn....
 
Hier nog een trio in de woestijn (Avra Valley I - ik zet het er nu meteen maar bij) waarvan ik ook sta te kijken: een Rolls Royce test-747, een Dreamlifter en een supertanker:

1450766.jpg
 
Last edited:
Back
Top