hoeveel verdient piloot zijn

Of als je ppl hebt en je bent ergens CEO of Financieel directeur ofzo (bij voorkeur een groot bedrijf). Verdien je veel én je bent piloot..
 
Wow Poes, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. Julien wordt de nieuwe Spinetta!!! :yeehaa:
 
Ah joh... we gaan steeds minder verdienen met z'n allen.
De jongere generatie gaat een veel lager top salaris hebben dan de oude generaties.
Misschien de klm en LH, BA daargelaten.
 
gewoon net als die corendon knakker met valse papieren gaan vliegen, scheelt je 110.000 - 120.000 schuld (en de rente nog eens, en je bent eerder "klaar") en gelijk verdienen.
Ok... corendon zal niet heel veel uit betalen, gezien de vliegtuigen ontzettend slecht onderhouden worden... Maar als nog ben je veel sneller binnen qua salaris
 
Een beetje overhaast generaliseren dacht ik zo? Ik ben ook scholier maar loop ook niet zo dom te lullen met de bedoeling om aandacht te krijgen, en die aandacht krijgt hij ook.. laat hem toch gewoon;)
 
@ Poes, don't worry. Toen ik 16 was en hier rondliep las ik ook wel vaker dit soort opmerkingen over andere 16jarigen die met een stofzuiger aan voor hun 747 cockpit poster gingen zitten en werd er ook flink gegeneraliseerd. Toen voelde ik me ook wel eens aangesproken, mijn ervaring is dat het meestal niet zo bedoeld is.

@ StatePatrol; ja joh? Worden de vliegtuigen daar slecht onderhouden? Vertel!
 
ff om terug te komen op de vraag van de topicstarter. Een startend piloot zit na zijn studie momenteel ergens rond de €-600,- oplopend tot wel €-1200,- voor de mensen die 'boeing 737 gaan vliegen', netto bedragen! Waar wacht je nog op!
 
ff om terug te komen op de vraag van de topicstarter. Een startend piloot zit na zijn studie momenteel ergens rond de €-600,- oplopend tot wel €-1200,- voor de mensen die 'boeing 737 gaan vliegen', netto bedragen! Waar wacht je nog op!


*muggenzift-modus, maar verder komt hier toch niets interessants meer*

Je gebruikt hier het woord 'oplopend' verkeerd. Het moet zijn:
-1200,- oplopend tot wel €-600,-.

Mintekens enz, weet u wel.

*kruipt weg in een donker hoekje*
 
*muggenzift-modus, maar verder komt hier toch niets interessants meer*

Je gebruikt hier het woord 'oplopend' verkeerd. Het moet zijn:
-1200,- oplopend tot wel €-600,-.

Mintekens enz, weet u wel.

*kruipt weg in een donker hoekje*

vast bekend hiero, ff een reminder hoe het aan de andere kant van het plasje licht..

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=RayMaswju1A[/YOUTUBE]
 
En je job security is hier volgens mij nog minder dan in Europa. Ken een aantal gasten die eerst al een paar jaar CRJ vlogen, gefurloughed zijn en nu voor 12$ per uur een Navajo in de nacht vliegen. Denk dat voor dat geld weinig mensen uit hun bed zouden komen in NL.
 
Back
Top