Eerste Embraer 195 afgeleverd aan Lufthansa Cityline

In eerste instantie worden alle plekken intern opgevuld.
Maar door wie is nog niet helemaal duidelijk (lees: hierover wordt al jaren politiek bedreven.... :passed: )

Vraagje voor de experts: Is dit een oude foto of is CLH definitief de Kranich kwijt ivm de 70sitz Regelung?
 
In eerste instantie worden alle plekken intern opgevuld.
Maar door wie is nog niet helemaal duidelijk (lees: hierover wordt al jaren politiek bedreven.... :passed: )

Vraagje voor de experts: Is dit een oude foto of is CLH definitief de Kranich kwijt ivm de 70sitz Regelung?


Geen expert, maar de eerste Embrears worden op deze manier geleverd...
Inclusief afwezigheid van alles wat ook maar op Lufthansa zou kunnen duiden... ;)
 
nobody knows. het is weer eens akelig stil geworden. de discussie wordt weer eens ingehaald door problemen van andere aard.

ps gerüchtenküche doet het anders nog wel aardig
 
De onderhandelingen met de KTK lopen op de achtergrond. Tot die zijn afgerond kan niemand iets zinnigs zeggen over het waar en hoe van de EMBs.
 
Vraagje voor de experts: Is dit een oude foto of is CLH definitief de Kranich kwijt ivm de 70sitz Regelung?

CLH is zeker niet definitief de kranich kwijt. Echter, het probleem Bereederung EMB is nog altijd niet afgesloten. Als tussenoplossing hebben de partijen afgesproken dat de EMB's bij CLH mogen worden ingezet, maar niet "...unter LH Dachmarke". Dat wil dus inderdaad zeggen dat je aan boord van de CLH EMB's geen kraniche zult vinden, ook niet op de uniformen van de crew!

Servus.
 
dat je aan boord van de CLH EMB's geen kraniche zult vinden, ook niet op de uniformen van de crew!
Interesting. Mag je op de EMB, moet je alleen effe je Kranichjes overal af krabben. Scheelt dat je bij CLH die rare muts nooit draagt, bespaart je weer wat werk.
 
Inderdaad. En ik moet toegeven dat ik niet weet hoe het met de clubkaart zit, want daar staat natuurlijk ook zo'n vogel op. :eek!:
 
Dag,

het is idd zo dat de 20 cityline embraers zonder kranig en zonder lufthansa geleverd worden. Van binnen zal ook niks Lufthansa zijn, maar de crew loopt gewoon nog in (C)LH uniform.

Wachten is het op de uitkomst van de onderhandelingen tussen KTK, CLH-TK en LH Vorstand...Ook al heeft de CLH-TK nou niet echt veel te zeggen...
 
Gelukkig dat je op MUC-FRA of dat soort routes ook nergens zo'n kip zal zien , aangezien je door Dolomiti of Augsburg gevlogen wordt.
Wat een zootje hebben ze ervan gemaakt:confused:
 
Hij is er..

Hij is er..

Net vers uit carnaval land!
Nu die lelijke beschildering nog.
Vandaag de lim test en de sys test geaced voor de EJ.

greetz P.
 

Attachments

  • 8326_142986869345_725294345_2356785_6101920_s.jpg
    8326_142986869345_725294345_2356785_6101920_s.jpg
    3 KB · Views: 0
Hi P!

Leuk plaatje, maar ehm... had je hem niet wat groter kunnen maken? Heb mijn vergrootglas niet default in mijn tas zitten....

Groeten uit windy London.
 
Helaas foto kwam van TWA via dienst-handy....dus dan weet je wat voor kwaliteit.
kijk op facebook bij TWA en daar staat waarschijnlijk een iets betere versie...

greetz uit de Achterhoek.
 
Back
Top