Banen, banen, en nog eens banen...

DUH!!:dozey:

Tuurlijk mag iedereen er solliciteren.. Maar zie dan maar uitgenodigd te worden. NLS heeft voorelkaar dat 44 leerlingen op selectie mogen zonder strings attached. Dus niet betalen voor typeratings, linetraining of een tijdelijk seizoenscontract...

Iemand een idee wat de stand van zaken is wat dit betreft?

Gr

Iemand een idee wat de stand van zaken is wat dit betreft?

Gr

Eerste groep is bezig of is klaar met DLR. Van wat ik gehoord heb zijn de meeste er doorheen gekomen. Op school krijgen deze groepen lessen ter voorbereiding. Weet niet precies wat, maar in ieder geval Duits.

http://www.easyjetcareers.com/careers-in-the-air/pilot-careers/

To be eligible for a pilot role with easyJet you must comply with one of the following:

• you are rated the Airbus A320 family with minimum 300hrs on type in the last 24 months

• you have more than 500 hours on a medium/heavy jet of more than 20 tons MTOW

• you have a minimum of 500 hours multi-crew commercial experience on an aircraft ranging from either:

- medium to heavy turboprop

- light jet

- military background on Fast Jet / Multi-crew rotary or heavy transport

- you hold a CPL/IR ME with a frozen ATPL

Hoorde in de wandelgangen dat Korean binnenkort 600 (!) vliegers nodig heeft. :rt:
Leek mij een gerucht want wie heeft er nou (in deze tijd) zo'n enorm tekort opeens.. dat zie je als operator aankomen denk ik.
Maargoed, niets is onzin tot het tegendeel bewezen is :eek!:

Korean heeft altijd vliegers nodig en zal altijd een tekort aan vliegers hebben. En dat heeft dus niks te maken met eventuele nukes die er op Zuid Korea gericht staan.

1+1 = ?

Shortage

Shortage

Leek mij een gerucht want wie heeft er nou (in deze tijd) zo'n enorm tekort opeens.. dat zie je als operator aankomen denk ik.

My Company is short 60 Pilots to operate the current operation.

For their expansion over the next 2 years the requirement is 200. They want to add 7 aircraft to the fleet this year.

18 months ago they were laying people off and canceling contracts.

I'm off to London in a few hours - I'm the only Captain available to operate this flight. They asked me to do this last night (13 hours before departure). I have been pulled off other flights recently to avoid exceeding 100 hours/month.

Feast or Famine in this business - nothing in between.
"Long Term" = end of the week.

TAP (Portugal) zoekt ook weer piloten. In een Portugese krant stond een advertentie voor F/O.

Eisen:

min. 1000 h
min. 21 jaar oud zijn, max. 35
En idd, had ik helaas nog niet gezien, maar zoals prettyfly hieronder ook al opmerkt: je moet Portugees spreken. Wellicht is het dus nog wel een optie voor Airworker Brasileiro.

http://www.recrutamento.tap.pt/taprhcv/ConsultaConcurso?ref=04.01TA/OV

Aanmelden kan nog tot de 14e januari 2011.

Last edited:
TAP (Portugal) zoekt ook weer piloten. In een Portugese krant stond een advertentie voor F/O.

Eisen:

min. 1000 h

Aanmelden kan nog tot de 14e januari 2011.

Later meer info.

Kompas.

Ja en Portugees spreken.....

@ 19 of 77, which company do you fly for and what do they require when they will recruit?

Back