De Phoenix Area zit vol met studenten, waarvan je er een hoop niet kunt verstaan & de Lufti's met hun Bonanza's met TCAS kijken niet om zich heen want die krijgen toch wel een warning.
In de Seneca's zit ook een soort TCAS (alleen dan op de GNS430, werkt anders) en kan je vertellen dat ik het toch wel warm kreeg ten zuiden van Chandler Airport toen je de hoogtes op de 'TCAS' niet meer kon aflezen aangezien er zo veel over elkaar stonden.
Op de arrival ook bijna een Mid-Air gehad daar, welke gek spuit zijn Cessna nou zandkleurig in de woestijn? Gelukkig riep de verkeersleiding: opposite traffic, same altitude 2 miles oud. Goed kijken, niets te zien. Toen ATC riep: TRAFFIC WARNING, TURN LEFT OR RIGHT NOW, naar links gedraaid (kist nog steeds niet gezien) toen ik hem ineens zag komen en ik zag dat ik hem zou raken als ik door zou draaien, toen toch maar weer snel de bank naar rechts gerold. Dat was wel even zweten...