Toch nog één keer mogelijk: landen op Valkenburg

Beste Valkenburg organisatie, ik hoop dat de fly-in nog eens overgedaan mag worden. Helaas arriveerde ik net op het moment dat de baan dicht was. Na een half uur orbits over Sassenheim was ik helaas genoodzaakt terug te gaan naar EHLE. Volgende keer beter?!?
 
Dankzij engine problemen een uur later vertrokken als gepland, waardoor de baan net terug open was :)

Nog nooit zo blij geweest met vliegtuigproblemen!
 
Wij (2 x vanaf EHRD) zijn helaas ook niet geweest door de vertraging. We moesten op een gegeven moment beslissen wat we gingen doen en toen was de baan nog gesloten. Jammer, better next time?
 
Wij hebben het gered. Hele leuke dag gehad. Petje af voor de organisatie.

Op final 05 EHVB

attachment.php
 

Attachments

  • DSCF0066.jpg
    DSCF0066.jpg
    7.1 KB · Views: 0
Ik moest helaas op het laatste moment verstek laten gaan om het hele weekend te werken. Jammer, had er graag bij geweest.

Ik lees nu een paar keer "baan gesloten", ben nu toch benieuwd: wat was er loos?
 
Last edited:
Ik moest helaas op het laatste moment verstek laten gaan om het hele weekend te werken. Jammer, had er graag bij geweest.

Ik lees nu een paar keer "baan gesloten", ben nu toch benieuwd: wat was er loos?

Er lag opeens een kist met een gebroken pootje vlak naast de baan. Gelukkig geen gewonden ofzo.
De politie had waarschijnlijk andere prioriteiten dan zo snel mogelijk naar 't vliegveld te komen. Het heeft dik twee uur geduurd voordat de baan weer vrijgegeven kon worden.

-Kees
 
Dat was inderdaad jammer van die kist en de komst van de politie duurde inderdaad lang. Ik moet zeggen dat ik een hoop enthausiaste mensen heb gezien die EHVB in hun logboek mochten schrijven. Leuk dat jullie zijn geweest!, ik zal de complimenten doorgeven aan de organisatie.
Het zou toch een doodzonde zijn als dit moet verdwijnen in de toekomst. Ik hoop echt dat niet alleen wij als club hiervan in de toekomst gebruik van kunnen blijven maken, maar dat de GA in de randstad een plek blijft houden voor een ieder.

David
 
De foto's op scramble zijn gemaakt door mij.
Wil je de orginele foto?
Kijk dan even op www.planespotters.nl of mail mij sander@planespotters.nl
Verzoekjes om foto's te maken van uw kist moet u even mailen.
Het kan zijn dat ik ook nog een plaatje van uw kist heb maar die niet op internet gezet heb mailt u mij even de registrati van het vliegtuig en ik zoek z.s.m. foto's op van uw toestel!

Met Vriendelijke Groet,
Sander
 
Beste allemaal,

Ik kan u met trots zeggen dat er al plannen worden gemaakt voor een 2e keer.
Meer weet ik nog niet excuses voor dat!

Met vriendelijke groet,
Gliderpilot23
 
@Chaseplane.nl

Wilco! en wanneer komt je site weer eens online?

@Flushrivet

Met welke kist was je er vorige keer?

Vriendelijke Groet,
Gliderpilot23
 
Geweldig! PH-ANR in de rebound toch nog een keertje op Valkenburg. Vorige keer met het veld in zicht terug moeten keren ivm het incidentje, daar baalde ik toen flink van.

Succes met de organisatie!
 
Back
Top