Klas 11-X

Niet echt een gokje. De TOCO gaf aan dat dit waarschijnlijk was, indien ze de huidige aantallen toe blijven laten (60 per jaar volgens mij).

gr,

Jeroen
 
gokje. Maar te TOCO gaf aan dat dit waarschijnlijk was, indien ze de huidige aantallen toe blijven laten (60).

gr,

Jeroen
 
Het is niet echt een gokje. De TOCO gaf aan dat klas 11-2 voor mij meest waarschijnlijk was, indien ze de huidige aantallen blijven toe laten de komende twee jaren (60 studenten per jaar volgens mij).

gr,

Jeroen
 
Oke ook ik moest hier enigszins om lachen, al is mijn nederlands ook slecht.
4 jaar Engeland laat zijn sporen achter :)
 
Ik heb dit jaar ergens in maart/april mijn COVA gesprek gehad. Een paar weken geleden heb ik even de kls gebeld, sta gepland voor 11-1. Maar als de economie dit jaar aantrekt gaat dat misschien 10-5 worden. Op dit moment vermaak ik mezelf met een thuisstudie en veel werken.

Volgens mij zat ik met PO1 bij Maya?
 
Hoi,

Ik had een week geleden ongeveer ook gebeld naar de KLS en daar ook te horen gekregen dat het in iedergeval klas 11-1 wordt (kan theoretisch ook in december 2011 zijn :rt: ) Maar hopelijk dus ergens in januari.
Klopt.. volgens mij als er dit jaar ongeveer 15 man niet met de opleiding begint kan het ook klas 10-4 worden (er van uitgaande dat ze geen extra klas doen dit jaar en er in 11-1 ongeveer 15 man zit).

Het is wel lekker om te weten wanneer je ongeveer kan starten, geeft iets meer zekerheid.

Zou kunnen. Was in januari net na de kerstvakantie vorig jaar. Was volgens mij met z'n 6en en iedereen was als t goed is door.. maar voor de rest zou ik het niet echt meer weten... :grijns: (al bijna een jaar geleden;))
 
Hee allemaal!
Ik heb in Maart de COVA gehaalt en zit nu in groningen, AP&M.
Ik laat het zo snel mogelijk weten als ik mijn indeling heb! ( Hopelijk ergens 2011 )

Gr, Marc

Bevalt AP&M een beetje? Ik ben nu ook bezig met de selectie (januari GVSS) en zit er eigenlijk ook aan te denken om AP&M te gaan doen, mits ik alles selecties nog haal.
Want krijg je nou echt technische bedrijfskunde of meer aviation gericht les?

(Is wel een beetje off-topic :eek:fftopic:)

Aju, Aju!
 
Ik heb dit jaar ergens in maart/april mijn COVA gesprek gehad. Een paar weken geleden heb ik even de kls gebeld, sta gepland voor 11-1. Maar als de economie dit jaar aantrekt gaat dat misschien 10-5 worden.

Hoi,

Ik had een week geleden ongeveer ook gebeld naar de KLS en daar ook te horen gekregen dat het in iedergeval klas 11-1 wordt (kan theoretisch ook in december 2011 zijn :rt: ) Maar hopelijk dus ergens in januari.
Klopt.. volgens mij als er dit jaar ongeveer 15 man niet met de opleiding begint kan het ook klas 10-4 worden (er van uitgaande dat ze geen extra klas doen dit jaar en er in 11-1 ongeveer 15 man zit).

Wilde hier even op reageren. Ik ben afgelopen dinsdag gebeld door de KLS met de mededeling dat ik in klas 10-1 al kon starten (4 januari). Ik zou oorspronkelijk in klas 10-4 starten (heb COVA in februari dit jaar gehad en de medical begin maart).

Nu weet ik niet of er geen mensen waren uit de andere klassen (10-2 en 10-3) die niet eerder konden beginnen o.i.d., maar het feit dat ze mensen uit 10-4 nu al driekwart jaar naar voren halen vanwege uitvallers is natuurlijk erg fijn.

Dus, get your hopes up, mochten er meerdere uitvallers zijn in bijv. klas 10-2 t/m 10-4, dan is de kans waarschijnlijk groot dat ze mensen uit de '11' klassen gaan bellen.
 
Wilde hier even op reageren. Ik ben afgelopen dinsdag gebeld door de KLS met de mededeling dat ik in klas 10-1 al kon starten (4 januari). Ik zou oorspronkelijk in klas 10-4 starten (heb COVA in februari dit jaar gehad en de medical begin maart).

Nu weet ik niet of er geen mensen waren uit de andere klassen (10-2 en 10-3) die niet eerder konden beginnen o.i.d., maar het feit dat ze mensen uit 10-4 nu al driekwart jaar naar voren halen vanwege uitvallers is natuurlijk erg fijn.

Dus, get your hopes up, mochten er meerdere uitvallers zijn in bijv. klas 10-2 t/m 10-4, dan is de kans waarschijnlijk groot dat ze mensen uit de '11' klassen gaan bellen.

He Jordy ik geloof dat wij samen GVSS hebben gedaan. Had jij niet selectie gedaan bij de luchtmacht hiervoor?

Ik ben ook gebeld of ik in 10-1 wilde beginnen maar heb dit mede omdat ik nog met mijn opleiding bezig ben niet gedaan. Ga jij wel in 10-1 starten? Of laat jij jezelf gewoon ingedeeld staan in 10-4? Ik sta daar nu in ieder geval ook en ik laat me daar denk ik staan:)
 
Wilde hier even op reageren. Ik ben afgelopen dinsdag gebeld door de KLS met de mededeling dat ik in klas 10-1 al kon starten (4 januari). Ik zou oorspronkelijk in klas 10-4 starten (heb COVA in februari dit jaar gehad en de medical begin maart).

Nu weet ik niet of er geen mensen waren uit de andere klassen (10-2 en 10-3) die niet eerder konden beginnen o.i.d., maar het feit dat ze mensen uit 10-4 nu al driekwart jaar naar voren halen vanwege uitvallers is natuurlijk erg fijn.

Dus, get your hopes up, mochten er meerdere uitvallers zijn in bijv. klas 10-2 t/m 10-4, dan is de kans waarschijnlijk groot dat ze mensen uit de '11' klassen gaan bellen.


Hee Jordy, heb je ja gezegd?

Dat zou ik nog best een lastige keuze vinden. Aan de ene kant heeft iedereen er heel veel zin in en willen we natuurlijk heel graag beginnen... Maar aan de andere kant is de zekerheid (dat je bent aangenomen) en de paar jaar uitstel best handig in deze slechte economische tijd.
 
Bevalt AP&M een beetje? Ik ben nu ook bezig met de selectie (januari GVSS) en zit er eigenlijk ook aan te denken om AP&M te gaan doen, mits ik alles selecties nog haal.
Want krijg je nou echt technische bedrijfskunde of meer aviation gericht les?

(Is wel een beetje off-topic :eek:fftopic:)

Aju, Aju!

AP&M Gaat wel, het economische deel is niet echt mijn ding, maar ik sla me er doorheen, als je geen baan direct krijgt is het wel fijn als je tenminste iets qua werk met opleiding kan gaan doen :)

Buiten het economische deel ( Boekhouden, Bedrijfseconomie ) krijg je ook colleges over marketing ( Interne Organisatie ), buiten dat heb je dan nog het college Productontwikkeling wat meer de natuurkundige berekeningen zijn. Hierbij krijg je tentamens en projectgroepen waarbij je een rapport moet samenstellen.

Daar naast komt dan ook nog je Stuco ( Student Company ), je start dus je eigen bedrijf op.

Als je (of iemand anders) nog meer vragen heeft hoor ik het wel,

Groeten
 
Als je (of iemand anders) nog meer vragen heeft hoor ik het wel,

Groeten

Ja, ik heb wel een vraag. :dozey:

Ik heb namelijk in januari mijn GVSS en stel dat ik daar doorheen kom en daarna aangenomen word bij de KLS, dan moet ik nog tot minstens -eind- 2011 wachten.. AP&M leek mij een nuttige manier om die tijd op te vullen, maar eigenlijk vind ik die studie niet zo leuk.
Dus daarom heb ik de vraag of het niet mogelijk is dat áls ik aangenomen word, ik pas over 3/4 jaar kan beginnen bij de KLS nadat ik een Bachelor WO Bestuurskunde o.i.d. heb gedaan?
Met andere woorden, zijn de selectieresultaten dan nog geldig?

Alvast bedankt,
De Cock Pit
 
Dit wordt nog wat, wil me na zomer 2010 aanmelden, maar als de klassen voor 2011 nu al "vol" zitten technisch gezien, wordt dat ook nog een heel verhaal :p
 
Back
Top