'Fly KLM' sticker

mattietissen

New member
Hallo Airworkers,

ik zoek zo'n bumpersticker van KLM met de tekst 'Fly KLM' erop.
Ik ga morgen naar Schiphol, weet iemand een plekje op Schiphol (of ergens anders bijv. op marktplaats.nl) waar je die kan krijgen?
Als je nog iets weet over die stickers bijvoorbeeld waarom ze gemaakt zijn, zou je het dan ook willen zeggen.

Alvast bedankt!
Matthijs
 
Last edited:
Je bedoelt zo'n langwerpige blauw reflecterende sticker die je met geen mogelijkheid meer van je lak af krijgt? Kijk morgen misschien eens bij de LVhobbyshop, ligt misschien ergens wel achter de toonbank. Anders heb ik er nog wel ééntje voor je.
 
Mattie, wat ben je van plan? Eerst vliegtuigstoelen, nu zo'n sticker... ;)


(ok, ok, ben eerlijk gezegd ook een beetje benieuwd naar de achtergrond van die bumpersticker, op de A4 kwam je ze opvallend vaak tegen. Nu niet meer)
 
De enigen die zo'n sticker op hun auto plakken zijn over het algemeen stewardessen en KLS'ers :)

(runs for cover)
 
De enigen die zo'n sticker op hun auto plakken zijn over het algemeen stewardessen en KLS'ers :)

(runs for cover)
Kan wel aardig kloppen, die dikke BMW van die stewardess is toch van haar man en de KLS'er kan geen fatsoenlijke auto veroorloven. In beide gevallen is het niet erg dat je de bewuste sticker er nooit meer af krijgt zonder meteen je lak plus primer mee te trekken...


(gaat naast Iz zitten)
 
Kebab... heb jij ooit het animo gepeild voor een Fly FK50-sticker? En dan met een wat minder agressieve plaklaag...
 
Hallo Airworkers,


Als je nog iets weet over die stickers bijvoorbeeld waarom ze gemaakt zijn, zou je het dan ook willen zeggen.

Alvast bedankt!
Matthijs


Ik heb zo'n flauw vermoeden dat iemand met het idee gespeeld heeft om op deze manier reclame voor de KLM te maken
 
Be58, eigenlijk wel. En zo duur zijn die dingen toch niet. Ideetje, zal ik eens overwegen, samen met die hint van superpilut van vistaprint... gekken en dwazen.....
 
Back
Top