B
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • Shit ik zie nu pas je PM... ik zit helaas niet zo vaak op Airwork en kennelijk krijg ik geen e-mail als ik een PM krijg. Tijd om dat te veranderen dus :-S Ik hoop dat het goed is gegaan met je Authentication. Je zult ongetwijfeld gemerkt hebben dat je de "Letter of authenticity" snel in huis hebt. IVW is richting de USA namelijk wél snel (moesten ze in NL eens gaan doen).

    Is het gelukt? Of ben je alweer terug in Orlando? Ik wil je er indien nodig graag bij helpen.

    Groeten
    Wouter
    Hey Baron,

    Ik heb begrepen dat jij een FAA PPL heb gekregen op basis van je JAA ATPL. Ik heb even een klein vraagje.

    Ik heb zelf vandaag mijn papieren gefaxed naar de USA voor aanvraag van mijn PPL ME en SE. Ook meteen mijn IR bij gezet, met een beetje geluk krijg ik die dan ook hoop ik (weet jij hier meer over). Mijn vraag is alleen, hoelang duurde het voordat jij je brief binnen had van de FAA om een verdere afspraak te maken bij een FSDO?

    Probleen is namelijk dat ik nu in Curacao zit, 2 july tot en met 16 july weer in Orlando zit, en daarna voorlopig weer terug vlieg naar Nederland. Ik heb tussen de berichten op internet begrepen dat het soms snel kan gaan, en soms minder snel. Ik heb ook mijn adres in Amerika opgegeven, hopelijk gaat de post dan wat sneller.

    Als ik eenmaal de FAA brief heb ontvangen met de post, dan moet je toch naar de FSDO bellen om een afspraak te maken? En dan kan waarschijnlijk wel de volgende dag, toch?

    Alvast bedankt

    Groeten,

    Patrick
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top