AF 447

Man, ga lekker bridgen, of golfen, maar ga hier geen statements maken die niet waar zijn. Of beter, rot dan maar lekker op van dit board, zijn we meteen van al je "wijze" uitspraken af (waar we toch niet op zitten te wachten)
Beetje grof, vind je niet?

I will speak my mind whenever I feel the need. Threatening or rudeness is not going to hurt my feelings one bit. Hope it makes you feel better....
 
Julien,

Haal ff die side-stick uit je hol, en ontspan. Ik begrijp dat dit moeilijk voor je is, maar dit zijn gewoon de feiten die opgesomd worden. Ik begrijp niet waarom je, als je er zo nauw bij bent betrokken het officiële onderzoeksrapport niet leest; er staan toch een hoop interessante dingen in!

Julien said:
Man, ga lekker bridgen, of golfen, maar ga hier geen statements maken die niet waar zijn. Of beter, rot dan maar lekker op van dit board, zijn we meteen van al je "wijze" uitspraken af (waar we toch niet op zitten te wachten)

Beetje overdreven voor iemand die te pas en te onpas z'n hele privé leven inclusief foto's op Airwork zet misschien?

Ik ga lekker bootje varen en van de zon genieten!

gr

Q-Nimbus
 
Nimbus, ik zou iets minder in de zon zitten als ik jou was. Zo met je lul op een drumstel slaan ben ik ook niet van jou gewend. Dit heeft helemaal niets met Juliens privé leven te maken of zijn fotoplaats gedrag.

Dat chauvinistische geblaat van Jetcap over Fransen mag, dus een reactie daarop mag ook.

Waar was KLM eigenlijk geweest zonder die inepte, inefficiente Fransen?
 
Ik en foto's plaatsen? Heb het een keer gedaan in het muziektopic, maar dat was eenmalig. Dus ga niet van de daken schreeuwen dat ik een of ander obsessieve piloot ben die 24/7 met een camera rondloopt en ze om de minuut op Internet gooit.

Mijn priveleven? Sommigen dingen heb ik inderdaad verteld op Airwork om daar anderen mee te helpen, of is dat ook verboden om anderen te helpen?

Pfff, give me a break :passed:

En dat rapport ga ik pas lezen als ik er aan toe ben. Zal het vast wel lezen in de komende maanden, maar op dit moment staat mijn hoofd daar absoluut niet naar; heb wel betere dingen te doen.

En dan nu weer ontopic en hou het gewoon bij de feiten, zoals Q-nimbus zegt. En dan niet rond bazuinen "Fransen zijn inefficient en zullen dat nooit worden," of "Na alle crashes van Air France blijven ze er maar van overtuigd dat ze niet op de zwarte lijst komen."

Ajuu!
 
OK, genoeg nu.

Het AF 447 topic is onlangs verplaatst naar het Beroepspiloten forum , eerst, om een kwalitatieve en gefundeerde menings uitwisseling te faciliteren. En dit alles dan zonder niet essentiele ruis en would be expertise waar niemand mee gebaat is.

Dus is er in dit forum ook niet een boodschap te accepteren van one liners, sound bites en “bugger off if you are not with me.”

Echter ook, tweeds, met in het achterhoofd van de moderator, dat Beroepsvliegers onderling een meer volwassen mening uitwisseling met elkaar overeen konden komen zonder verstrikt te raken in niet ter zake doende persoonlijkheids issues en non topic alterations die helaas de kop op kunnen steken als emoties niet onder controle gehouden kunnen worden.

Iedere Beroeps vlieger gaat in zijn carriere vroeg of laat door een “rough patch of life” en komt daar meestal gelouterd uit. Elkaar opvoeden hierover hoeft niet en ook elkaar liefdevol omarmen met zalvende woorden dekt slechts de lading flinterdun.

Zonder hier namen te noemen. Trek de schoen aan, jullie weten allemaal beter. Get on with it.

Back on topic now?

White out.
 
Last edited:
Back
Top