Stand van Zaken deel 26

Status
Not open for further replies.
Heey ik wou even doorgeven dat PVS week 29, vanaf aanstaande zondag dus, gecancelled is vanwege personeelsproblemen bij het TTC. 4X Balen dus, 16 augustus is nu de planning :)

Groetjes,

Jordy
 
Damn jammer kerel... nu nog wat geduldiger zijn. Hoe lang ben je ondertussen bezig met de selectie? Bijna een jaar toch?
 
Hey Jordy!

Ik hoor binnen een paar dagen of ik 2 augustus of 16 augustus ga. Wel jammer dat het zondag niet doorgaat, was een mooi groepje! Hou je op de hoogte wanneer ik mag/moet ;).

Groet Joost
 
@ Douglas, ja nu bijna een jaar, maar dat moesten ze 3 jaar geleden nog allemaal hoor ;) In september moet ik weer medisch gekeurd worden:p

@ Joost, volgens mij ging ik met jou de 16de, maar dat weet ik niet zeker.
 
Hmm, is dit alleen week 29 of geldt dat dan voor enkele weken? Zou mooi zuur zijn, want ik ga week 30 (als het goed is) en ik ben nog niet geinformeerd....althans v.z.i.w. .

I.i.g. ook balen voor jullie!
 
@ Douglas, ja nu bijna een jaar, maar dat moesten ze 3 jaar geleden nog allemaal hoor ;) In september moet ik weer medisch gekeurd worden:p

@ Joost, volgens mij ging ik met jou de 16de, maar dat weet ik niet zeker.

Well Gents, ben benieuwd of jullie met zoveel mensen komen als dat de voorspelling nu op de KMA zelf is.. (ca. 300 man totaal v/d lichting)
Gaat gezellig druk worden. Hoop alleen niet voor jullie dat jullie net zoals de lichting voor 2000 in boogtenten op de batterij mogen overnachten gedurende de 18 weken ALO1..

Zie jullie wel bij de introductie! - Good luck alvast, en geniet nog maar van je vrije leven.. ga je missen! haha
 
vandaag het papiertje ontvangen waarop staat dat ik vliegmedisch ben goedgekeurd :)

nu maar wachten op de PVS...
 
A.s. maandag 13 juli kleding passing op het KPU. 19 augustus is de opkomst alweer. Ik ben aangenomen voor Officier Luchtverkeersleiding.

Weet iemand trouwens waarom er in de aanstellingsbrieven datum van opkomst 12-08 staat en in de brieven afkomstig van de KMA 19-08?
 
Om maar even helemaal onduidelijk te zijn, Ik ga nu 2 Augustus naar Evora voor de PVS. Nu eerst even 2 weekjes in de Alpen vliegen ;) Fijne vakantie iedereen.
 
Veel plezier op vakantie hè. Kan je mooi oefenen :). Ik zal dan wel de 16e gaan denk ik :(

.....

Brief gehad, ik ga de 16e.

Al heel wat mensen op dit forum hebben PVS allang gehad toch? Al wat uitslagen?
 
Last edited:
A.s. maandag 13 juli kleding passing op het KPU. 19 augustus is de opkomst alweer. Ik ben aangenomen voor Officier Luchtverkeersleiding.

Weet iemand trouwens waarom er in de aanstellingsbrieven datum van opkomst 12-08 staat en in de brieven afkomstig van de KMA 19-08?

In eerste instantie zou de opkomst op 12 augustus zijn... Deze is verplaats naar 19 augustus. (De reden weet ik niet).

Ik zie je daar wel! Ben aangenomen voor Officier Luchtgevechtsleider.

Greetz,

Niels
 
Vandaag de GVSS gehaald.
6 vd 9 man door, bovengemiddelde groep dus.
Lightning is ook door.

Dinsdag de 23e po-2



Off topic, hoe kan ik me nickname veranderen?
 
Heey Barney!! Moet jij geen computerspelletjes spelen? :grijns:

Ik ben inderdaad ook door de GVSS! Op naar PO2.. Gezellig!
 
In eerste instantie zou de opkomst op 12 augustus zijn... Deze is verplaats naar 19 augustus. (De reden weet ik niet).

Ik zie je daar wel! Ben aangenomen voor Officier Luchtgevechtsleider.

Greetz,

Niels
Dit komt omdat het zomerverlof tot de 17e duurt. Dus daarom begin je een weekje later. ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top