Stand van Zaken deel 26

Status
Not open for further replies.
Ja ik moet zeggen dat als ik terugkijk, dat ik (ondanks al het papierwerk:grijns:) een leuke tijd heb gehad bij de keuring. Vooral de GVSS vond ik erg gaaf om te doen, en het behaalde resultaat (de VMO1 bereiken, wat maar zo'n 3 a 5% haalt) geeft erg veel zelfvertrouwen voor de toekomst.
 
@ OFX

Balen man, maar ik weet hoe het voelt ;) En wat je zegt, probeer de luchtvaart in te komen. Je had duidelijk het vliegershandje op de GVSS, dus probeer dat iig. Jammer van je oren. Echt.

Hoe staat het trouwens met Fred vliegbrevet en Purmerend?

Exclusive
 
@ OFX

Balen man, maar ik weet hoe het voelt ;) En wat je zegt, probeer de luchtvaart in te komen. Je had duidelijk het vliegershandje op de GVSS, dus probeer dat iig. Jammer van je oren. Echt.

Hoe staat het trouwens met Fred vliegbrevet en Purmerend?

Exclusive

Ik weet niet hoe het met hun gaat, ik had een week later de PO2 omdat die PO2 klas toen vol zat, heb ook helaas geen emailadressen uitgewisseld.

Nu maar hopen dat de economie weer de + in gaat :radar: .
 
Ik meld het een beetje laat, maar ik heb de GVSS helaas niet gehaald.
Ik was al na de D vlucht afgevallen omdat ik niet goed genoeg kon multitasken dus dan houdt het op... :(
 
Ik meld het een beetje laat, maar ik heb de GVSS helaas niet gehaald.
Ik was al na de D vlucht afgevallen omdat ik niet goed genoeg kon multitasken dus dan houdt het op... :(

Ai ai, dat is jammer. Ik hoop dat je het wel naar je zin hebt gehad in de simulator:).
 
Ik meld het een beetje laat, maar ik heb de GVSS helaas niet gehaald.
Ik was al na de D vlucht afgevallen omdat ik niet goed genoeg kon multitasken dus dan houdt het op... :(

Jammer zeg..

Maar eh.. ik dacht dat vrouwen daar juist goed in waren :1855:
 
Ai ai, dat is jammer. Ik hoop dat je het wel naar je zin hebt gehad in de simulator.

Ja dat zeker! Vond het heel leuk om te doen en ook om na dat leren echt aan het werk te gaan en ik ben ook echt blij dat ik het wel geprobeerd heb zodat ik later geen spijt krijg dat ik het nooit heb geprobeerd! Het was echt een mooie ervaring die ik zeker niet had willen missen, ook al is het slecht afgelopen ;)

Maar eh.. ik dacht dat vrouwen daar juist goed in waren

Sja... Uitzondering bevestigt de regel misschien...? ;)
 
Hallo allemaal, geen idee wie nu SVZ doet maar ik vertrek a.s. zondag 12 juli naar portugal voor de PVS.

Groetjes,

Jordy
 
Silent-D doet de SVZ, en dat doet ie goed!

Suc6 alvast Jordy, mooi dat je al zo ver bent gekomen! Hopelijk haal je de PVS ook nog..

Ik heb zelf morgen PO1 trouwens, spannend! Nog meer gegadigden? :grijns:
 
Balen OFX, knap hoe er ermee omgaat.
Ik wacht inmiddels 13 dagen op een telefoontje over mijn PVS-uitslag. Elke keer dat de telefoon overgaat, hoop ik dat het de luchtmacht is...
Ik hoop heel erg dat ik het deze week te horen krijg, wil echt graag uit deze spanning.

Ik vind het knap hoe positief hier iedereen is/blijft bij uitval, ik denk dat ikzelf toch wel een tijdje down ben.. wil dit al zo lang.

Majah, ik laat het weten als ik ben gebeld
 
Heyo Jordy mooi man! Laat sowieso nog even weten hoe je het er van afbrengt aub!

Even bevestiging voor de stand van zaken, ik ga in Augustus beginnen op de KMA.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top