Stand van Zaken deel 26

Status
Not open for further replies.
Silent-D:

Je kunt de SvZ updaten. Er zijn al een paar gegadigden voor de augustusklas. Het is echter nog niet zeker of die klas op 12 of op 19 augustus begint. Misschien kun je dit erin verwerken.

Thanks,

Red

En dat zijn? Zodra ik meer weet zal ik gelijk aanpassen!
 
Hey allemaal,

Vandaag en gisteren de GVSS gehad, en ik ben door :D . 3 van de 6 waren door, maar ik had liever gezien dat het hele groepje door was. Ik moet wel zeggen dat ik nu aardig moe ben ;)

Gefeliciteerd! Weet je toevallig iets over exclusive?
 
Exclusive is na de F vlucht helaas afgevallen, hij is heel ver gekomen, maar ik denk dat hij zometeen wel z'n verhaal komt doen hier. Hij mag zijn GVSS over 2 jaar trouwens nog een keer overdoen.

Die lijst die je bijhoudt is trouwens echt geweldig! 30 juni heb ik mn PO2.
 
Voor de SvZ, helaas heb ik mijn GVSS niet gehaaldt :(

Het waren me 2 dagen vol spanning zeg :p De eerste dag trapte 'Jeu' de pedalen van één simulator stuk. Dus de rooster werd uitgerekt. Dit zorgde ervoor dat ik pas ongeveer om kwart over 4 m'n B-vlucht kon maken. Door verlies van concentratie liep deze vlucht jammer genoeg niet lekker, en had ik mijn eerste reset in mijn eerste bocht te pakken (30 graden DH, in plaats van 15)

De volgende dag begon met een C-vlucht. Dit was echt een relax vluchtje om mee te beginnen. De D-vlucht ging ook redelijk, en ik hoorde dat ik de F-vlucht mocht vliegen, dus ik was al heel erg opgelucht. Na de D-vlucht werden jammer genoeg 2 jongens naar huis gestuurd.

Jammer genoeg ging de F-vlucht niet zo goed. 2 keer had ik een reset tijdens een klimmende bocht. 1 keer rolde ik te vroeg uit voor een bocht, dus weer een reset. Dus vlucht F liep gewoon niet lekker, en nadat ik klaar was met de vlucht had ik er ook een slecht gevoel over, en dat bleek ook zo te zijn.

Maar gelukkig werd ik meegenomen naar een kamertje. En hadden ze naast slecht nieuws ook goed nieuws.

Op grond van onvoldoende progressie, had ik een negatief advies gekregen. Dit komt door name als gevolg met matige belastbaarheid. Maar de testleiders zagen ook sterke eigenschappen en vaardigheden naar voren komen. Doordat ik nog zo jong ben (net 17 geworden), bestaat er een kans dat de belastbaarheid wel positief ontwikkelt. Dus ben ik als uitzondering uitgenodigd voor een herkansing van mijn GVSS, over 2 jaar.

De belastbaarhied klopt wel enigzins, want ik had m'n koers niet altijd even recht. Heeft gewoon te maken met iets beter cross-checke, en wat meer durfen dat pedaal in te drukken.

Maar goed, ik heb 2 leuke dagen gehad, en ik ben blij dat ik het nog een keertje mag proberen!

Onbereikbaar :airforce:

(ps, OFX kijk ff je pm)
 
Voor de stand van zaken... Ik had 17 juni mijn herkansing van PO1 en die heb ik gehaald! dus nu begin ik 25 juni met de GVSS.
 
Voor de stand van zaken... Ik had 17 juni mijn herkansing van PO1 en die heb ik gehaald! dus nu begin ik 25 juni met de GVSS.

Netjes hoor, vooral ook omdat je betere cijfers moet halen, succes met de GVSS, geniet er van!
 
Ben afgelopen week naar Evora geweest. We waren met z'n 7en en het weer hielp niet echt mee aan een vlotte afwerking van het programma. Dat betekent dat ik uiteindelijk 3 vluchten heb gedaan, waarvan ik de laatste verpest heb omdat ik niet rustig was. Ben daarna wel nog paar keer de lucht in geweest voor vier en dat liep lekker alleen werd telkens afgekapt door een slechte horizon.
Nu heb ik net gebeld met TTC en ik ga vanavond naar Breda om morgen en overmorgen de overige 3 vluchten te vliegen op Seppe. Ideaal dat het in Nederland is, dat scheelt me een hele week.

Ik kijk er ontzettend naar uit, heb er nog wel vertrouwen in al moet ik wel heel wat goed maken omdat ik vlucht 3 naar z'n grootje heb geholpen.

Ik hou jullie op de hoogte ;)
 
Voor de stand van zaken... Ik had 17 juni mijn herkansing van PO1 en die heb ik gehaald! dus nu begin ik 25 juni met de GVSS.

Aah jou ken ik nog! Netjes man! Ik heb op de opendagen ook nog ff met de testleiders gesproken ze raadde aan om nu gelijk weer te solliciteren (po1 is voor mij nu precies 6 maand geleden) dus na de vakantie mn sollicitatie heractiveren:)
 
Mijn eerste 'SVZ': Ik mag me nu officieel aanmelden! Na mijn vakantie (kom terug op de 25e) ga ik mij aanmelden en dan maar afwachten..:)
 
Aah jou ken ik nog! Netjes man! Ik heb op de opendagen ook nog ff met de testleiders gesproken ze raadde aan om nu gelijk weer te solliciteren (po1 is voor mij nu precies 6 maand geleden) dus na de vakantie mn sollicitatie heractiveren

Ja ik weet het ook nog... jij had net nadat ik voor het eerst PO1 deed je herkansing!
Dankje (ik ben wel een vrouw maar dat terzijde ;) ) Ik had ook echt niet verwacht dat ik het zou halen omdat ik nu natuurlijk allemaal 7's moest halen maar dat viel dus mee.

Dit wordt dan toch je laatste kans?

Heel erg veel succes in ieder geval ;)
 
Ja ik weet het ook nog... jij had net nadat ik voor het eerst PO1 deed je herkansing!
Dankje (ik ben wel een vrouw maar dat terzijde ;) ) Ik had ook echt niet verwacht dat ik het zou halen omdat ik nu natuurlijk allemaal 7's moest halen maar dat viel dus mee.

Dit wordt dan toch je laatste kans?

Heel erg veel succes in ieder geval ;)

Ooh sorry mevrouw:rolleyes:,
Des te meer respect dank dat je po1 gehaald hebt! Vrouwen hebben toch over het algemeen een slechtere motoriek (?) Althans dat hoor je vaak.
Ja is echt mijn laatste kans, ik had het echt vorige keer moeten halen, maar niet om naar een excuus te zoeken maar vorige x had ik echt last van die ventilator daar zat er zo`n beetje recht onder. Maar ik had het het gewoon moeten halen vorige keer. Hopelijk komt het nu goed:D
Succes met je gvss!
 
Ooh sorry mevrouw:rolleyes:,
Des te meer respect dank dat je po1 gehaald hebt! Vrouwen hebben toch over het algemeen een slechtere motoriek (?) Althans dat hoor je vaak.
Ja is echt mijn laatste kans, ik had het echt vorige keer moeten halen, maar niet om naar een excuus te zoeken maar vorige x had ik echt last van die ventilator daar zat er zo`n beetje recht onder. Maar ik had het het gewoon moeten halen vorige keer. Hopelijk komt het nu goed:D
Succes met je gvss!

Goh wat zeg je dat tactisch... :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top