Stand van Zaken deel 26

Status
Not open for further replies.
hallo allemaal,

Na lang te hebben meegelezen heb ik maar besloten een acount aan te maken op airwork.

update svz: ik heb mijn commerciele vliegopleiding afgerond, ondertussen heb ik ook de hele selectie van de klu posistief afgerond. ik heb de pvs in tegenstelling tot de rest in seppe gedaan.

Ik ben algebeld door de cml dat ik in aanmerking kom voor de augustus klas.
Ik wacht alleen nog op een eindgesprek.

ik zal jullie op de hoogte houden.

is er iemand van airwork die ook 12 aug begint.

grtz MB
 
Last edited:
hallo allemaal,

Na lang te hebben meegelezen heb ik maar besloten een acount aan te maken op airwork.

update svz: ik heb mijn commerciele vliegopleiding afgerond, ondertussen heb ik ook de hele selectie van de klu posistief afgerond. ik heb de pvs in tegenstelling tot de rest in seppe gedaan.

Ik ben algebeld door de cml dat ik in aanmerking kom voor de augustus klas.
Ik wacht alleen nog op een eindgesprek.

ik zal jullie op de hoogte houden.

is er iemand van airwork die ook 12 aug begint.

grtz MB

He,

Mooi man dat je mag beginnen op de kma;)
Hopelijk kan ik je dan ook joinen moet alleen pvs nog dus wordt even afwachten;)
Waarom heb jij de pvs eigenlijk in seppe gedaan als ik vragen mag?

Rl
 
He,

Mooi man dat je mag beginnen op de kma;)
Hopelijk kan ik je dan ook joinen moet alleen pvs nog dus wordt even afwachten;)
Waarom heb jij de pvs eigenlijk in seppe gedaan als ik vragen mag?

Rl


he ripilot,

Veel succes met je pvs en idd wie weet zien we elkaar op de kma.
ik heb mijn pvs in seppe gedaan omdat ik mijn cpl heb. Ik kreeg ook een andere selectie en vluchtpatronen die je in evora niet mag doen.

grtz
Mb
 
Mob, gefeliciteerd! Maar hoe doe je dat nu met je 150k lening dan?

he marty,

thanks. Wat de lening beterft ziet het er naar uit dat ik zelf moet aflossen.
Ben wel bezig om toch te kijken of de luchtmacht eventueel wat kan betekenen voor mijn lening.

grtz
Mb
 
Succes Mop :biertje:

Heb afgelopen maandag extra onderzoek gehad voor me oog en het is allemaal in orde. Kom nu op de wachtlijst voor vmo2.

Augustus klas zit al vol hadden ze gezegd.
 
Er was beschadiging te zien. Had vlak voor het vmo1 ook iets in me oog gekregen maar het is gelukkig weer genezen.
 
Succes Mop :biertje:

Heb afgelopen maandag extra onderzoek gehad voor me oog en het is allemaal in orde. Kom nu op de wachtlijst voor vmo2.

Augustus klas zit al vol hadden ze gezegd.

he sipma

Fijn dat je oog in orde is man veel geluk met de vmo2.
Weet je zeker dat de klas van aug vol zit.

grtzz
 
he ripilot,

Veel succes met je pvs en idd wie weet zien we elkaar op de kma.
ik heb mijn pvs in seppe gedaan omdat ik mijn cpl heb. Ik kreeg ook een andere selectie en vluchtpatronen die je in evora niet mag doen.

grtz
Mb

Ja dankje;)
Owkej duidelijk;)

grtz
 
Succes Mop :biertje:

Heb afgelopen maandag extra onderzoek gehad voor me oog en het is allemaal in orde. Kom nu op de wachtlijst voor vmo2.

Augustus klas zit al vol hadden ze gezegd.

Mooi dat het goed afgelopen is..
Verassend nieuws dat de augustus klas vol zit,
'Ze' is het cml neem ik aan?
grtz
 
net klaar met m'n 6de vlucht, denk zelf dat ik het niet gehaald heb.
wel een geweldige ervaring! was de stress zeker waard =)
 
net klaar met m'n 6de vlucht, denk zelf dat ik het niet gehaald heb.
wel een geweldige ervaring! was de stress zeker waard =)

Een geweldige ervaring is het zeker! Jammer dat je er een slecht gevoel over hebt, ik hoop dat je over zo'n 2 weken een positieve verrassing te horen krijgt ;).
 
Silent-D:

Je kunt de SvZ updaten. Er zijn al een paar gegadigden voor de augustusklas. Het is echter nog niet zeker of die klas op 12 of op 19 augustus begint. Misschien kun je dit erin verwerken.

Thanks,

Red
 
Ik heb ook gehoord dat de augustus klas zo goed als volzit. De plaatsen die nog over zijn zijn gereserveerd voor mensen die het lange model willen gaan doen.
 
Zijn er hier nog mensen die aankomende augustus opkomen met het lange model? Zou leuk zijn als ons 'eliteclubje' een beetje aangevuld wordt...;)
 
Hey allemaal,

Vandaag en gisteren de GVSS gehad, en ik ben door :D . 3 van de 6 waren door, maar ik had liever gezien dat het hele groepje door was. Ik moet wel zeggen dat ik nu aardig moe ben ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top