lenzen in de cockipt

Gaat goed, heb gewone zachte Pearl lenzen.

Wel wat droog na een lange trip in de 737 maar oogarts bij KLM health wist te vertellen dat vooral 737 en 777 vliegers daar last van hebben.

Heb voor de zekerheid wat druppels mee om er nog wat fatsoenlijks van te bouwen terug op AMS.
 
thnx 27k.

Ik draag ook lenzen, en ik overweeg ook om het zo te laten , ook met letterlijk het oog op het dragen en kopen van een zonnebril. Scheelt een hoop die je in beginnog zeker niet kan missen.

Mij is trouwens uitgelegd dat de embraer ook veel luchtventilaties heeft enblowers. zal ook wel droog kunnen worden.

Zelf heb ik GANZ anderzzz lenzen.. zeer tevreden. niet duur en kan ze heeel lang inhouden zonder droge ogen. maja ik zit ook nog niet in de cockpit.
 
In Australië ben je boven de +/- 5 zelfs verplicht lenzen te dragen i.v.m. peripheral distortion, voor alle klassen.
 
Ok. Is het toegestaan om bij élke luchtvaartmaatschappij en vliegschool lenzen te dragen?



@NazgulAir: uit eigen ervaring kan ik je aanraden het onderzoek gewoon te ondergaan. Pas dan ben je helemaal zeker dat je al dan niet binnen de geschreven regels én binnen de ongeschreven criteria en uitzonderingen valt.
 
Luchtpost,

Vroeger = 30+ jaar geleden. Die tijd is voorbij.

Nu zou ik te oud zijn om te solliciteren maar ik heb mijn eigen Nazgul Airlines, ben mijn eigen Chief Pilot, Operations Manager en Chief Maintenance Officer, en dat is leuker ook (behalve het financiele aspect dan).

Morgen LFAT.
 
Ik heb nachtlenzen... Je slaapt dus met je lenzen in. Dan wordt je hoornvlies dusdanig gevormd dat je overdag prima kunt zien! Nergens last van!!!!! Als je er geschikt voor bent echt een aanrader.
 
Harde zijn VRESELIJK.. DAT WIL JE ECHT NIET!!!, Ik heb dat gehad. Hele dag knipperen met je ogen.

Heb nu zacht maandlenzen van Hans hetzelfde.. enm oet zeggen. Ook als ik ze lang in heb voel je er niets van. Ik heb het ook toevallig gehad tijdens vliegen in Cessna. Ook heen last. Maja daarin heb je ook niet zo veel ventilatoren als in een jet.. maar toch.
 
Harde lenzen zijn prima, heb ze nu al 13 jaar en niks te klagen. Echter het is per persoon verschillend hoe je op harde lenzen reageert. Sommige mensen kunnen er echt niet tegen...
Als je ogen een beetje droog worden, wat tijdens het vliegen zeker het geval is met de lage luchtvochtigheid, gewoon lekker druppelen met oogdruppels!
 
Ik heb lenzen, maar tijdens vliegen doe ik altijd een bril op. Op de 777 is het gewoon geen doen, op andere types heb ik er geen last van...
 
Uiteraard verschilt het wel per persoon. Dat snap ik. Ik vond het echt en hel

Ik had ze toen gekocht, maar werd gewoon gek, en al snel aan de kant geschoven.
 
Hahah.. lig dubbel. kom jij ook nog eens met nuttige adds??

Lol

Reageren om maar te reageren.

Line jij nu maar up en wacht nog maar lekker LOL
 
Hahah.. lig dubbel. kom jij ook nog eens met nuttige adds??

Lol

Reageren om maar te reageren.

Line jij nu maar up en wacht nog maar lekker LOL

Nou nou moet je horen wie het zegt... alsof jouw bijdragen van zulk hoog literair niveau zijn. :1855:
Beetje vriendelijkheid en je plaats kennen zou je sieren Royaldman.
 
Hoezo me plaats kennen? Iedereen hoort gelijk te zijn, of je nu een brevet heb of niet.

Want die komt er zowiezo. Hoe maakt niet uit.Maar dat gebeurt, maar dat betekend niet dat iemand met een Brevet meer waard is dan iemand zonder een brevet.

Dus ga nu niet zo uit de wolken doen.

Ik heb regelmatig wel iets waarmee je wel wat kunt. Dus is niet altijd bullshit.. Dus ga nou niet dom doen.

Ik ben altijd vriendelijk. Ik heb respect voor iedereen totdat iemand dat niet voor mij zal hebben.
 
Back
Top