NRN base dicht!?

Jazeker, goed plan!

Gisteren op mijn motor helaas (te) plat door de bocht gegaan dus ik doe komende
dagen zozo niet veel... :confused:

Gr,
 
Last edited:
time to party!

time to party!

Heb me ook tegoed gedaan aan wat alcoholische versnapperingen toen ik het goede nieuws hoorde.


Kon net niets aan je zien in de crewroom, verwondingen zullen dus meevallen.
Hoe is de motor er aan toe?

Ik stem voor een base party!
 
Jo Turning final,

Het valt idd gelukkig mee,

2 dagen not fit to fly, en gister weer gevlogen gelukkig.

Met voorwiel vers gemaaid nat gras wat op de weg lag geraakt en onderuitgeschoven.
Van het asfalt zo het gras in, zonder stoeprandje, bordje of hekje gelukkig.
Had volledig overal aan dus dat scheelt al. Mn rechterschouder is nog wat stijf, verder helemaal ok.

Motor de standaard dingen, rempedaaltje, clip-on, spiegel, knipperlichtje, en wat kunstof
kuipwerk. Vriend van me kon m naar huis rijden.

Nu vier dagen vrij dus heb wat te knutselen,
Ik hoor wel wanneer die party is, nu is de vraag wie m gaat organiseren:)?

Gr,

Sjors
 
Hoi allemaal!

Heb naar aanleiding van dit topic een vraag:

Gisteravond vloog ik met de 21:20 vlucht van STN naar NRN. (FR3258)
Deze vlucht was met ruim 1,5 uur vertraagd en rond 00:45 zijn we uiteindelijk geland op Weeze.

Zijn de openingstijden dan toch verlengd?
Had ook meegekregen dat het laatste vliegtuig om 23:00 zou mogen landen, maar met vertrek om 21:20, zit je hier toch al overheen?! Om nog maar niet te spreken van de vertraging.

Overigens viel het wel op dat zogauw wij van de landingsbaan afdraaiden, de lichten hierop uit werden gedaan..

Alvast bedankt voor de antwoorden!
 
Het komt nogal eens voor dat een luchthaven zo vriendelijk is een uitzondering te maken bij een vertraging..wellicht dat dat het geval was..

Nieuwste gerucht: STN gaat dicht...maar de bron is Galley FM, dus onbevestigd
 
Dat zou gekken werk zijn. Zelfs MOL kan niet 1,2,3 zijn grootste basis sluiten en verwachten dat die kisten zo even verplaatst worden. Dat is gewoon grootheidswaanzin en iedereen weet dat.

Manchester heeft de druk van FR al weerstaan, denk dat stansted hetzelfde zal doen. Als dit gerucht waar is zit FR denk ik goed in de problemen! Zelfs 2 miljard in reserves zullen niet veel helpen als je nieuwe kisten moet kopen en die nergens kwijt kan.
 
Hoi allemaal!

Heb naar aanleiding van dit topic een vraag:

Gisteravond vloog ik met de 21:20 vlucht van STN naar NRN. (FR3258)
Deze vlucht was met ruim 1,5 uur vertraagd en rond 00:45 zijn we uiteindelijk geland op Weeze.

Zijn de openingstijden dan toch verlengd?
Had ook meegekregen dat het laatste vliegtuig om 23:00 zou mogen landen, maar met vertrek om 21:20, zit je hier toch al overheen?! Om nog maar niet te spreken van de vertraging.

Overigens viel het wel op dat zogauw wij van de landingsbaan afdraaiden, de lichten hierop uit werden gedaan..

Alvast bedankt voor de antwoorden!
Veel vliegvelden hebben een bepaalde openingstijd voor geplande aankomsten (of vertrekken). In het geval van een vertraging, dus een ongeplande aankomsttijd, kan het vliegveld langer de deuren openhouden. Of dat per airline geregeld is, geen idee, maar bijvoorbeeld Rotterdam was (in ieder geval vroeger) tot 12 uur open (noem even een tijd, weet het niet precies meer), maar je mocht in het geval van een vertraging tot een uur daarna nog landen...
 
Hoi Nienke,
ik ben based in NRN.

Het werkt als volgt: toestellen die based zijn in NRN mogen gepland landen tot 23:30 LT. Vertragingen tot 24:00 LT zijn standaard toegestaan. Vertragingen hierna moeten door de locale autoriteiten (dus niet de airport zelf) geodgekeurd worden. Heb nog niet gehoord dat dit niet werd goedgekeurd.

Voor non-based kisten ken ik de regels niet, maar die zijn strakker.

Leuke vlucht gehad? Toch wel minstens 1 scratchcard gekocht hé!

Groeten,

JC
 
Zeker wel leuke vluchten gehad!:)
Heb geen scratchcard gekocht. (wat zijn dat?:eek::eek:) Die hebben ze overigens ook niet aangeboden... (geen tijd voor??) Vlieg in ieder geval of komende herfstvakantie, of zo rond kerst weer naar London... Wellicht dat ik ze dan wel kan kopen!:p
In ieder geval bedankt voor de info!:)


Hoorde op de heenweg dat in ieder geval een van de piloten een Nederlander was, dus heb na de landing nog gevraagd of ik even de cockpit mocht zien, mooi zeg!!:rt: Bleek dat er twee Nederlanders zaten!:rt:(Weet alleen de registratie van de kist niet... Helemaal vergeten te kijken/vragen... Is hier nog achter te komen? Vlucht was de 6:50 vlucht van diezelfde dag... Avondvlucht was in ieder geval de El-DAF)
 
Back
Top