Urfali_63
New member
wat mij opvalt van het rapport is dat:
bij blz.3 onderaan staat beschreven dat toen het vliegtuig zich op 770' bevond is door de bemanning 144 kts is geselecteerd en deze niet is gehandhaafd door het vliegtuig.
En op 460' de stall warning en/of stickshaker was geactiveerd en de gashendels direct naar voren is geduwd ,maar dat deze gelijk weer in retardmodus is terecht gekomen en op dat moment het autothrottle system is uitgeschakeld ik neem aan dat de dege die hem uitgeschakeld heeft hem ook snel naar voren heeft geduwd ,of was er naast het radioaltimeter ook een storing in het autothrottle system dat deze ook een eigen leven is gaan leiden.( was leiden nou met ei of ij )En als deze zichzelf automatisch heeft uitgeschalkeld (weet niet of dat trouwens mogelijk is )geeft deze toch een signaal dat hij zichzelf heeft uitgeschakeld heeft.
bij blz.3 onderaan staat beschreven dat toen het vliegtuig zich op 770' bevond is door de bemanning 144 kts is geselecteerd en deze niet is gehandhaafd door het vliegtuig.
En op 460' de stall warning en/of stickshaker was geactiveerd en de gashendels direct naar voren is geduwd ,maar dat deze gelijk weer in retardmodus is terecht gekomen en op dat moment het autothrottle system is uitgeschakeld ik neem aan dat de dege die hem uitgeschakeld heeft hem ook snel naar voren heeft geduwd ,of was er naast het radioaltimeter ook een storing in het autothrottle system dat deze ook een eigen leven is gaan leiden.( was leiden nou met ei of ij )En als deze zichzelf automatisch heeft uitgeschalkeld (weet niet of dat trouwens mogelijk is )geeft deze toch een signaal dat hij zichzelf heeft uitgeschakeld heeft.
Last edited: