Kist neer bij AMS?

Wat ik gehoord heb van een collega die het heeft zien gebeuren is dat hij vermoed dat het een verhaal is zoals op Heathrow. Geen voortstuwing meer.
Hij gaf aan dat de snelheid veel te laag was. Net voor de crash de neus nog op werd getrokken waarop de staart als eerste de grond raakte.

Hopelijk zijn er weinig (geen) doden te betreuren....
 
nou word toch steeds meer duidelijk blijft moeilijk maar idd geen voortstuwing meer kist ging zweven en en toen hij geen draag vermogen meer had heeft piloot geprobeerd ze staart meer naar beneden te houden.het is speculeren maar heel vervelend allemaal
 
hehe en Benno Baksteen was ook op het nieuws. :D

Soms wordt je wel een beetje moe van de ooggetuigen verslagen.
"De piloot dacht dat de baan eerder begon" zucht......

RTL heeft de atc tape van tijdens de crash.
Iemand een link?
 
Jeetje, wat een ellende. Ik zit hier om 08:00LT CNN Chile te kijken. Sterkte aan alle betrokkenen :(

Overigens zonder meteen te gaan speculeren, doet me dit toch denken aan de B777 crash van BA bij LHR. In ieder geval toch nog kudos voor de piloten om in het weiland te zijn geland i.p.v op de A9, dan was de situatie helemaal anders geweest :eek!:

:(
 
Last edited:
nou word toch steeds meer duidelijk blijft moeilijk maar idd geen voortstuwing meer kist ging zweven en en toen hij geen draag vermogen meer had heeft piloot geprobeerd ze staart meer naar beneden te houden.het is speculeren maar heel vervelend allemaal

is is inderdaat specu laas :wegkwijt:
 
Guys, zoals altijd, houd de speculaties een beetje in toom. Voor diegenen die geen nuttige bijdrage kunnen leveren, lever geen bijdrage. Zeker nu dit een ongeluk in NL is kan dit forum ook als 'bron' gebruikt worden en kunnen er allerlei media mee aan de haal gaan.

Mr. Orange (was overigens net bij de ongeluksite)
 
er zit mogelijk nog iemand vast in de buurt van de cockpit, niets bekend over de toestand van deze persoon.
 
Back
Top