PO1

Het is een left 90d bank turn zie het pijltje die de linker kant op helt van de 0 graden. Tevens zijn er ook geen andere oplossingen denkbaar, omdat er geen afbeeldingen zijn die dat mogelijk maken ivm heading ind. Het is dus plaatje 2
 
Het is een left 90d bank turn zie het pijltje die de linker kant op helt van de 0 graden. Tevens zijn er ook geen andere oplossingen denkbaar, omdat er geen afbeeldingen zijn die dat mogelijk maken ivm heading ind. Het is dus plaatje 2

ik heb echt net heel lang naar dat plaatje zitten kijken, maar ben het echt niet met je eens. nou heb ik natuurlijk deze gehaald met een geweldige 3 (!!) niet dus. Maar iets staat mij bij dat, je je niet moest laten afleiden door dat pijltje. want als dat pijltje naar links ging ging je zelf naar rechts. Tenminste dat is zoals ik me de uitleg op het CML herinner...
 
Het is een left 90d bank turn zie het pijltje die de linker kant op helt van de 0 graden. Tevens zijn er ook geen andere oplossingen denkbaar, omdat er geen afbeeldingen zijn die dat mogelijk maken ivm heading ind. Het is dus plaatje 2

als het daadwerkelijk naar links is, hoe verklaar je dan dat de tips van de rudders naar rechts staan?
 
Volgens mij hebben jullie het allemaal fout en is het antwoord 6! Omdat het opgave "vliegtuig" geen vliegtuig is maar een chinook! En dat moet bij antwoord 6 ook wel zijn dan!
 
Haha het zal allemaal wel :p: Ik luister gewoon goed na de uitleg en ga dan voor het plaatje waar ik van denk dat het de juiste is !!
 
Last edited:
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij zie jij ze vliegen:passed:

Say no to drugs

Ben blij dat je zulk constructief commentaar geeft!:blabla:

oke, op plaatje 1 zou dan de heading niet helemaal West zijn, maar plaatje 2 kan ook niet want dan zou de cockpit aan de onderkant moeten zitten....

ik blijf erbij dat plaatje 1 het minst fout is :biertje:
 
het klinkt wat flauw, maar als iemand zelf niet het goede plaatje bij die opgave kan vinden dan zou ik niet beginnen aan de selectie voor vlieger, zo moeilijk is dat echt niet hoor.
 
Plaatje 1, iedereen die wat anders denkt kan maar beter bij de hema solliciteren.
Als je twijfelt kun je het ook zien aan zn pitch, welke slightly nose low is, terwijl plaatje 2 level is. M`kay...
 
Plaatje 1, iedereen die wat anders denkt kan maar beter bij de hema solliciteren.
Als je twijfelt kun je het ook zien aan zn pitch, welke slightly nose low is, terwijl plaatje 2 level is. M`kay...

Daar ben ik het helemaal mee eens :D
 
Dan ga ik bij de hema solliciteren.


Maar om het kort te houden. Fuck heel dat baggerplaatje van de TV, maak je niet druk, en ga gewoon op t CML die test maken.

O en Jrz ik heb gehoord dat ze bij de Olive Garden nog Lasagna inkopers zoeken, misschien iets voor jou? :)
 
Plaatje 1, iedereen die wat anders denkt kan maar beter bij de hema solliciteren.
Als je twijfelt kun je het ook zien aan zn pitch, welke slightly nose low is, terwijl plaatje 2 level is. M`kay...

Etter, ik weet waar je beamer staat:eek:
 
Back
Top