PO1

Heb ergens zo`n gevoel, maar misschien ben ik dan bevooroordeeld, dat dit een typische een-dags vlieg is om het maar zo te zeggen. "Ja het is absoluut mijn droom f16 piloot te worden" het er vervolgens maar eens op wagen afvallen in de eerste ronde en niets meer van je laten horen. Daar zweven er wel meer van rond op dit forum.
Ik heb overigens zelf de po1 ook niet gehaald, dus het gaat niet om het feit dat die zo makkelijk zou zijn.
 
nee ben geen een dags vlieg;) had geen tijd gister om het te vertellen.
net niet:(
ik had 6 voor instrument
5 en 5 voor voeten en 3 voor me hand(in het begin was ik zo gefocusd dat ik me hand helemaal vergeten was, laatste paar min had ik em pas gebruikt)
enneh 7 fout op luister test.

opzich vind ik het niet zo erg want ik zou geen tijd hebben voor volgende keuringen ( examen training, tentamens ect.)
die vrouw gaf me een groote kans dat ik het volgende keer wel zou halen. ik weet nog niet helemaal wat ik ga doen met het advies.
GVSS mag ik maar 1 keer proberen en dat wil ik doen als ik er helemaal klaar voor ben. wat ik heb ervaren is dat ouderen (+- 20) veel vaker door gaan als jongeren van 16.

Nog even een vraagje:
kan ik het hele PO1 opnieuw maken zonder dat ik voor oog/hand/voet 3 7vens moet halen? bijvoorbeeld na 2 jaar ofzo.

Gelukkig had ik nog andere ideeën om te doen, maar de luchtmacht is nog zeker niet van mij af!

en nog een tip: Genruik POTLOOD en geen pen tijdens luister test, pen haperde als een gek!:eek!:
 
You proved me wrong, so i`m sorry.
Als antwoord op je vraag een negatief resultaat blijft 6 maand staan, met andere woorden na 6 maand kan je de po1 weer opnieuw doen. Helaas is het zo, hoelang je ook wacht de volgende keer zul je 3 - 7ens moeten scoren voor de hand voet oog coordinatie test.


PS: Het is trouwens ook verplicht om een potlood te gebruiken(?)

Veel succes!

Mvg,
 
wij mochten zelf weten... ik was zo dom om een pen te pakken die niet alles op schreef...
volgens my had ik die vrou die ook in TGH was:p
 
was ookwel te horen, ze wist alles te vertellen wat er op het scherm stond zonder ergens naar te kijken xD sorry voor de offtopic;)
 
Hallo mede-airworkers,
Ik kijk hier al een tijdje rond en ik vond het nu wel tijd om een account aan te maken. Ik heb inmiddels gesolliciteerd en binnenkort ga ik dus de PO1 doen. Nu heb ik wel eens ergens gelezen dat als je door de PO1 komt, dat je dan nadat je de positieve uitslag hebt gehad, een vragenlijst moet invullen met persoonlijke vragen bv. 10 goede en 10 slechte eigenschappen van jezelf.
Weet iemand hier meer van?

Wilco
 
Hallo mede-airworkers,
Ik kijk hier al een tijdje rond en ik vond het nu wel tijd om een account aan te maken. Ik heb inmiddels gesolliciteerd en binnenkort ga ik dus de PO1 doen. Nu heb ik wel eens ergens gelezen dat als je door de PO1 komt, dat je dan nadat je de positieve uitslag hebt gehad, een vragenlijst moet invullen met persoonlijke vragen bv. 10 goede en 10 slechte eigenschappen van jezelf.
Weet iemand hier meer van?

Wilco

Klopt, en dit is voorbereiding op PO2. Kijk eventjes in de Kennisbank voor meer info.

Ik heb zelf daarna ook een persoonlijkheidsonderzoek gehad met zo'n 400 vragen.
 
Bij mij werd dat overigens pas op de dag van PO2 gedaan. Je moet dan even een formuliertje invullen met inderdaad een aantal goede en zwakke eigenschappen en wat andere dingen. Daar wordt tijdens het interview/gesprek op in gegaan. Dus geen onzin opschrijven ;)
 
Waar is dat pijltje voor dan? zal wel aan mij liggen blijkbaar?.... Ik heb iig 1 goed nu als deze voorbij komt :p:
 
Beetje spanning is goed, gezonde spanning maar maak je niet te druk over die testen. Ze leggen alles daar goed en duidelijk uit. En mocht je er helemaal niets van snappen tijdens het maken van deze test dan is blijkbaar je ruimtelijk inzicht gewoon niet goed genoeg.
 
Last edited:
Heb ik nooit last van eigenlijk dat ik me ergens druk over maak maar zal wel komen omdat ik het zo graag wil. Ik zal me wat minder druk gaan maken en heb er alle vertrouwen in dat het goed komt!
 
Back
Top