Opleiding Aviation op HvA, 2009-2010

OK, ik zal een datum prikken t.z.t.

Weet iemand waar je je kan inschrijven bij de AAA? Lijkt mij wel leuk, maar ondanks alle info op de intro dag staat nergens hoe je je daadwerkelijk inschrijft :p
 
Ik heb gehoord, dat die inschrijving inmiddels is gesloten. Correct me if i'm wrong.

Ik ga morgen eten in de LAX, tot ziens?
 
Voor de mensen die nog praktica moeten doen: er zijn nieuwe inschrijfdata toegevoegd .. Niet dat ze dat even melden ofzo maar ik heb me nu alweer ingeschreven (als ze net zo snel vol zijn als de vorige keer...)
x
 
Ik zag het gister ook ineens.
Heb me ook maar gelijk even ingeschreven:p
Je kan je ook inschrijven voor die nederlandse toets....

Nu is er in ieder geval wel een mailtje rondgegaan over die practica:p
Toch wel handig............
 
..
Je kan je ook inschrijven voor die nederlandse toets.... ..
Ja dat zie ik ook nu, ik weet helemaal nix van een nederlands toets :eek: Is die verplicht? Heb die hele dag namelijk al praktica...
[edit] never mind, had een tijdje niet meer op mijn webmail gekeken :p
 
Last edited:
datumpie prikken duurt wel lang zeg....:p

Wat een toets zeg van Nederlands, dat we daarvoor naar een andere locatie moesten...:p
 
Die toets nederlands was inderdaad vreselijk makkelijk.
Practica materialen en vooral meten zijn wel GRUWELIJK saai!
Doe overigens TBK, lopen wel achterlijk veel Aviation studenten rond :p.
 
Ik vond lassen echt saai worden aan het einde:p
Materialen, die uitleg!! Zo lang en zo saai:p
plaatwerken vond ik zeer leuk:D Je was tenminste de hele tijd bezig:)
Verspanen moet noggg:p
 
Voor de eerste jaars die bezig zijn met de Basic Six,

Mochten jullie met een bepaald onderwerp vast lopen of extra bronnen nodig hebben... Stuur even een PM ik heb zo beetje alles bij de hand.
 
Bedankt!
Als je 'basic six hva' googled vind je trouwens ook de nodige projectverslagen, erg handig om te kijken voor de opbouw en dergelijke :)
Hoeveel zijn jullie met jullie project inmiddels?
Wij hebben afgelopen week een GO gekregen voor ons PvA en zitten nu op ong 70% van het eerste hoofdstuk..
 
hahaha Resy,

Nu net PvA goed... de komende projecten moet er tempo gemaakt gaan worden. Ik ben nu bezig met 'Landing Gear' en moet over 10 dagen af zijn... :1855:
 
Zo ik heb al mijn cijfers terug van kwartaal 1,
Aerodynamica 6,4
Wiskunde 7,7
Natuurkunde 8,5
Mechanica 7,6
Gemiddelde: 7,6

Voor de rest nog mensen met cijfers?

wannabe
 
Netjes Rob,

ik heb vrijwel hetzelfde, gaat dus lekker:D:D
hebben jullie trouwens ook dat mailtje gehad over volgende week woensdag(correct me if i'm wrong) die avond van die studentenvereniging? Ik ga er denk ik wel heen, nog meer gegadigden?

Dween
 
Back
Top