NLS AI0909

Hey,

ik ben Eveline en heb ongeveer 'n maandje geleden te horen gekregen dat ik eerder mag beginnen:airforce:
Ik weet nog niets van de financiering, ant ik heb pas 27 juli een afspraak met de ABN.
Weten jullie al tegen welk rentepercentage we kunnen lenen?

Ik heb al een kamer op de opaallaan (480 geloof ik) en ik mag er ook vanaf 1 augustus in!

Tot 29 juli!
@sharon fijne vakantie


Hee Eveline,

Ik ben vandaag bij de Abn geweest en 3 jaar is 5.5% en 5 jaar is, volgens mij ongeveer 6.4 dacht ik... Best merkwaardig maar voor kortere duur is dus 'gunstiger' dan langere.

Ben vandaag ook naar mijn kamer gaan kijken! Zag er super mooi uit! Heb 716... Heb er echt zin in!

Groeten,

PH-MVO
 
Bedankt Eveline!

@PH-MVO, heb je ook antwoord gekregen op je vraag over de kredietbehoefte?

Ik heb ook een kamer op de opaallaan, 766. Was vandaag even langsgegaan maar helaas was er niemand thuis. Wanneer moeten jullie je huurcontract tekenen?

Hebben jullie allemaal hyves? Misschien is het wel leuk om er een voor onze klas aan te maken.
 
Bedankt Eveline!

@PH-MVO, heb je ook antwoord gekregen op je vraag over de kredietbehoefte?

Ik heb ook een kamer op de opaallaan, 766. Was vandaag even langsgegaan maar helaas was er niemand thuis. Wanneer moeten jullie je huurcontract tekenen?

Hebben jullie allemaal hyves? Misschien is het wel leuk om er een voor onze klas aan te maken.

Ooh, zitten we in het zelfde gebouw volgens mij? Ik ahd van Duwo het mobiele nummer gekregen van de huidige huurder, die ook op de nls zit... Aangezien ik een stukkie moest rijden heb ik met hem afgesproken dat ik vandaag ff langs kon komen om te kijken aangezien ik toch bij de abn moest zijn! Misschien kan je aan Duwo vragen of zij het nummer van de huidige huurder van jouw kamer hebben!

Over die kredietbehoefte, had ik daar een vraag over? Want als ik daar een vraag over had ben ik hem vergeten te stellen:grijns:.. Nou meot ik zeggen dat ik wel eits heb besproken wat betreft kredietbehoefte alleen kan ik het me niet meer herrineren wat nu precies! Er komt daar toch redelijk wat op je af!

Ik heb hyves iig! Miss is dat wel een leuk idee, doen meer klassen volgens mij! Is iemand handig daarmee?? Heb nog nooit een hyves zelf opgestart enzo, alleen die van mij zelf:D

Groeten,
PH-MVO
 
Ooh, zitten we in het zelfde gebouw volgens mij? Ik ahd van Duwo het mobiele nummer gekregen van de huidige huurder, die ook op de nls zit... Aangezien ik een stukkie moest rijden heb ik met hem afgesproken dat ik vandaag ff langs kon komen om te kijken aangezien ik toch bij de abn moest zijn! Misschien kan je aan Duwo vragen of zij het nummer van de huidige huurder van jouw kamer hebben!

Over die kredietbehoefte, had ik daar een vraag over? Want als ik daar een vraag over had ben ik hem vergeten te stellen:grijns:.. Nou meot ik zeggen dat ik wel eits heb besproken wat betreft kredietbehoefte alleen kan ik het me niet meer herrineren wat nu precies! Er komt daar toch redelijk wat op je af!

Ik heb hyves iig! Miss is dat wel een leuk idee, doen meer klassen volgens mij! Is iemand handig daarmee?? Heb nog nooit een hyves zelf opgestart enzo, alleen die van mij zelf:D

Groeten,
PH-MVO

Oh haha ik was in de war met PH-ABC, die had een vraag over de kredietbehoefte;)

Ik zal vandaag een hyves aanmaken voor onze klas!
 
Ik had ABN vorige week even opgebeld over het kredietoverzicht. De vraag ging over de twee bedragen die rechtsonder in het 'excel overzicht' staan. Dit zijn simpelweg de eerste kosten die bij de eerste termijn gestort worden. Van deze bedragen wordt het e.e.a afgehaald, zoals afsluitprovisie, verzekeringen waarna je +/- 3600,- overhoudt voor de eerste kosten huur en levensonderhoud.

Aanstaande maandag nog een weekje Mallorca en dan zien we elkaar de 29e!

Groetjess!

btw. Contract Opaallaan (nummertje 32) gaat vanaf 2 augustus in , dus maandag 3 augustus haal ik de sleutel op en dergelijke!
 
Ja dat komt mij echt goed uit! Ben dan net terug van vakantie, kan ik er toch nog bij zijn. Ik heb er ook zin in!
 
Nieuwe klasgenoot

Nieuwe klasgenoot

Hallo allemaal,

Ben helemaal net terug van m'n vakantie waar ik een telefoontje had gekregen van de NLS dat er een plekje was in de septemberklas. Aangezien in mijn medical al had gedaan kwam in in aanmerking en ik heb natuurlijk meteen 'ja' gezegd. (anders zat ik in de maartklas)
Heb echt ongeloofelijk veel zin om te beginnen en iedereen te ontmoeten!


Groetjes,

Jullie nieuwe klasgenoot Ben
 
NLS AI0909

Hallo allemaal,

Ik ben ook ingedeeld in de september klas. Heb me ook even aangemeld voor de Hyves. Het lijkt me leuk om jullie allemaal te ontmoeten! Weten jullie wat de introductiedag van a.s. woensdag inhoudt ? Ik heb nergens iets van een programma kunnen vinden. In ieder geval tot woensdag.

Groeten Dirk
 
Hallo allemaal,

Ik ben ook ingedeeld in de september klas. Heb me ook even aangemeld voor de Hyves. Het lijkt me leuk om jullie allemaal te ontmoeten! Weten jullie wat de introductiedag van a.s. woensdag inhoudt ? Ik heb nergens iets van een programma kunnen vinden. In ieder geval tot woensdag.

Groeten Dirk

Tijdens de introductiedag wordt je voorgesteld aan de leraren en uiteraard je mede klasgenoten. Verder wordt je pak opgemeten die je tegelijkertijd met je boeken halen meekrijgt. Verdere inhoud van het programma weet ik ook niet.
 
Hallo allemaal!

Mochten er morgen al mensen zijn op de Opaallaan, Eveline is er zover ik weet, ik ben er... Misschien is het leuk, als er al meer zijn, om alvast wat kennis met elkaar te maken!

Groeten

PH - MVO
 
Ik heb vandaag mijn sleutel opgehaald! Komende twee weken ga ik verschillende dingen verhuizen dus ik slaap/blijf nog niet @ Opaallaan, vanaf de 17e c.q. 18e pas denk ik.

Misschien kunnen we na de introdag woensdag onder het genotje van een biertje een van de prachtige balkons van de Opaallaan onveilig maken?

Grt.

PHABC
 
Zal zeker kunnen! Alleen moet ik woensdagavond, na de introductie nog naar huis rijden aangezien ik donderdag weer spullen ga verhuizen! Dus geen bier voor mij:traantjes
 
Back
Top