Ryanair's holding pool

Dat staat er boven. Het is het delivery schedule van dit jaar. De delivery en de maand. Bij de eerste paar staat ook de scheduled departure date SEA en arrival DUB en de tijdelijke N-reg, Boeing productie nr en eerste test flight datum.
Alles onder voorbehoud.
 
Last edited:
Wij kunnen er ook 2 in het ruim gooien, bespaart weer delivery-pilots ;-)
Ik krijg nog steeds een blok kaas van je ter grootte van een karrewiel
Groeten uit Jordanie
 
Zoals jullie al hebben kunnen lezen in mijn post onder "Ryanair Assessment Feedback" kreeg ik op 4 februari (tijdens mijn assessment) van 'Ash' en Frank te horen dat de holding pool op dit moment vrijwel leeg is wat betekent dat mensen eigenlijk gelijk doorstromen en dat ze deze weer willen opvullen natuurlijk ;) iemand nog andere info? ben nog steeds aant wachten op een uitslag. :D
 
Hoi,

Ik heb in december selectie gedaan en kan pas in juli aan de type-rating beginnen. Dus hoe dat nu met die lege holding pool zit weet ik ook niet, waarschijnlijk rekenen ze daar de mensen die in TR-klassen zijn ingedeelt dus niet meer in mee.

Nog anderen die in juli naar CAE gaan?

mvg

ditched
 
Ja je moet ook niet altijd letterlijk geloven wat er van dag beweerd wordt...Maar goed dat je kan beginnen! Gefeliciteerd!
 
Thanx!

Ik ben er ook erg blij mee.

Tijdens het interview hadden ze het nog over maart, dat wordt nu dus juli, maar goed, ik kan in elk geval beginnen en dat is helemaal te gek natuurlijk ;-)

mvg
 
Blijkbaar niet zoveel mensen die naar Stockholm gaan..

Heeft iemand het contract al binnen?
 
--------------------------------------------------------------------------------

Hallo allemaal,

Gaat er iemand de 24ste, 25ste of de 26ste naar de Ryanair Assessment in EMA??

Groetjes
 
Hoi J17,

Het is misschien handig om je post te verplaatsen naar de Ryanair Assessment topics, zo blijft het een beetje overzichtelijker.

Groetjes,
 
Back
Top