TopGun Holland, vanavond op ned 3

terremans

New member
Vanavond om 21:20 uur op Ned3: TopGun Holland

TopGun Holland is een 10-delige realityserie over de ultieme jongensdroom: F-16 piloot worden!
Het publiek krijgt een openhartig kijkje in de keuken van de zeer exclusieve en vooral zware opleiding tot jachtvlieger bij de Koninklijke Luchtmacht. De viereneenhalf jaar durende afvalrace wordt van begin tot eind in beeld gebracht: van de spanning en teleurstelling rond de selectiedagen tot het mateloze afzien tijdens trainingen en de euforie van de eerste solovlucht.

www.topgunholland.kro.nl is al online, daar kun je een preview van de serie zien, zelf een F-16 besturen, meer over de vliegers lezen en nog veel meer! Ook zal er exclusief bonusmateriaal voor het internet van de vliegers te zien zijn.

de serie is door Pro Camjo gemaakt iov de KRO en ism de Koninklijke Luchtmacht.
We wensen je veel kijkplezier!
 
Heb op de site gekeken en lijkt me een leuke serie! Ik kan het alleen niet bekijken vanuit hier, maar heb wel een vraagje. Zijn die jongens en twee vrouwen allemaal al door de opleiding of worden er tijdens de serie nog mensen van de opleiding gedropt ?
 
Hmmm, interessant. Morgen maar eens op uitzendinggemist.nl kijken. Zou het zelf nooit willen doen (F16 of gehele military voor mij part) maar zulke series zijn altijd interessant. Thanks voor de heads-up! ;)

Ze mogen er voor mijn part ook wel eentje doen over commerciele piloten die even zonder enige garantie privaat 150K+ in deze tijd neertellen. Kijken wat de publieke opinie daarmee doet. (goede eye-opener voor de overheid ook!)


@ Burbee, neem aan dat het wel te zien valt op www.uitzendinggemist.nl wat goed te doen moet zijn in de States.
 
Ha! Wist nog niet van die site af. Bedankt ;)

Wat je zegt over commerciële piloten. Dat zou inderdaad wel een goed initiatief zijn!
 
Voor wie gekeken heeft, Nederland 3 had problemen met het geluid. Ondanks een noodtelefoontje van ons konden ze geen titel plaatsen noch de uitzending stoppen.
Wij balen ontzettend!
De makers van TopGun Holland!
 
Jammer van het geluid inderdaad! Maargoed, nog 9 afleveringen te gaan.

Makers van TG Holland: geen goed plan, dit maar dan met civiele vliegers? ;)
 
Heeey, een van die gasten ken ik nog van de NLS. Interessant dat hij naar de klu is gegaan...
 
Leuk maar voorspelbaar programma. Kan alleen slecht tegen dat overdreven emotionele gedoe rond zo'n kist. Je zal toch denken dat er wat meer relativerings-vermogen bij de vliegers zit.
"Oooh..., jongens-droom" / "Oooh..., dit is het mooiste" / "Als die niet kan vliegen, want dat is z'n leven" etc..
J*zus hee..., doe es effe normaal !!!
En je op je smoel laten slaan tot bloedens toe, staat me al helemaal niet aan.

:passed::biertje:
 
Kijk dan niet man.

Wel jammer dat ook op uitzendinggemist (vooralsnog) het geluid ontbreekt, en de uitzending maar 6 minuten duurt. Ik hoop dat dat nog gefixt wordt, want ik wil em eigenlijk nog wel even zien.
 
Zeg Peto, of ik kijk of niet kijk bepaal ik nog altijd zelf, net zoals jij hier leest wat je lezen wil ! Duidelijk ?
Overigens kan je pas achteraf bepalen (dus nadat je iets gezien/gelezen hebt!) of het je aanspreekt. Ik zal er inderdaad niet voor thuisblijven, maar nogmaals dat bepaal ik.
 
Inderdaad een leuk stukje doch erg voorspelbaar en duidelijk wervingsmateriaal. Kwijlende mensen bij de F-16, oooh, dat is echt het enige wat ik wil en ooooh wat is tie mooi.

We zien niet dat de mensen bij bosjes afvallen want dat is de realiteit en er zijn er niet zo heel veel die uiteindelijk op de F-16 terechtkomen.

Vreemd genoeg word er alleen gesproken over het vliegen op de F-16 en niet dat het een stuk gereedschap is, namelijk een vliegend wapenplatform, want dat is de werkelijkheid, een militaire taak en geen speelgoed.

GF.
 
Beetje jammer dat uitzending gemist ook haperingen met het geluid geeft. Hopelijk wordt daar nog wat aan gedaan, ben wel benieuwd wat de jongens mèt baangarantie allemaal moeten doorstaan.
 
Zeg Peto, of ik kijk of niet kijk bepaal ik nog altijd zelf, net zoals jij hier leest wat je lezen wil ! Duidelijk ?
Overigens kan je pas achteraf bepalen (dus nadat je iets gezien/gelezen hebt!) of het je aanspreekt. Ik zal er inderdaad niet voor thuisblijven, maar nogmaals dat bepaal ik.

Het is een advies ;)
Anger management issues?

Maargoed, het volgende:
Terry de Roode

Inderdaad, de eerste aflevering van TopGun Holland wordt vanavond herhaald om 22;15 uur op nederland 3, hopelijk nu met geluid. Omdat uitzendinggemist.nl gekoppeld is aan de uitzending, was hij daar ook zonder geluid te zien. Dat bestand is weggehaald en vanavond na de uitzending staat het dan weer op uitzendinggemist.nl. Veel kijkplezier!

20-01-2009 13:42
Bron: topgunholland.kro.nl
 
Beste allemaal, ik zie dat ik al geciteerd ben hierboven, maar het is inderdaad definitief:

Vanavond 20 januari, is aflevering 1 van TopGun Holland nogmaals te zien, om 22:15 uur op nederland 3

Veel kijkplezier!

Terry de Roode
 
Net op uitzending gemist gekeken. Leuk programma, maar slaan ze bij de luchtmacht altijd als meisjes? :biertje:
 
Back
Top