Tips PO-1

Ik zou de kennisbank van A tot Z doorlezen, vooral over PO1, hierdoor krijg je een duidelijk beeld van wat je te wachten staat. En ga oefenen met de luistertest van Tjeerd Schouten, zoek maar in het forum op zijn naam. Als je die onder de knie hebt haal je dat op PO1 een stuk makkelijk .. die is namelijk veel langzamer op het CML.
 
:airforce:Een paar tips:

Ga vroeg slapen. Uitgerust zijn helpt echt!
rustig blijven, nooit panikeren
Bij de luistertest, die kan je inderdaad oefenen. Doe dit een paar keer, meer niet, heeft toch geen zin!
Bij de luistertest, je hoofd kantelen naar de kant dat je de cijfers op moet schrijven, schijnt bij velen te helpen, ik ga het ook proberen XD

Maar t belangrijkste is, stay cool:airforce:

Husky out
 
Ik zou de kennisbank van A tot Z doorlezen, vooral over PO1, hierdoor krijg je een duidelijk beeld van wat je te wachten staat. En ga oefenen met de luistertest van Tjeerd Schouten, zoek maar in het forum op zijn naam. Als je die onder de knie hebt haal je dat op PO1 een stuk makkelijk .. die is namelijk veel langzamer op het CML.


Ja die luistertest had ik al ergens op m'n pc staan. Maar ik was 'm toch bijna vergeten, dankje!
 
:airforce:Een paar tips:

Ga vroeg slapen. Uitgerust zijn helpt echt!
rustig blijven, nooit panikeren
Bij de luistertest, die kan je inderdaad oefenen. Doe dit een paar keer, meer niet, heeft toch geen zin!
Bij de luistertest, je hoofd kantelen naar de kant dat je de cijfers op moet schrijven, schijnt bij velen te helpen, ik ga het ook proberen XD

Maar t belangrijkste is, stay cool:airforce:

Husky out

Stay cool.. that's easier said then done.
Ike heb een hekel aan testen en wedstrijdjes. worden m'n prestaties altijd wat minder van :eek!:
maar ik zal proberen m'n hoofd koel te houden, dankje :)

Ghost out ;)
 
weet niet of je een joystick en voetenstur hebt... dan kun je ook heel goed de coordinatie-test van tjeerd schouten oefenen.. volgens mij zakken de meeste mensen op dit onderdeel..

veel succes!
 
Mensen, vat dit niet lullig op maar:
Kijk alsjeblieft eens goed dit forum rond, bijna alles wat word gevraagd in nieuwe topics wat betreft de po1 is al te vinden , dan wel in de kennisbank , dan wel in vorige topics. Het is geen ramp om een nieuw topic te openen daar niet van, maar het verkomt dat alles 100 x herhaald moet worden.
Wat ik je verder kan aanraden:
- Gamen
- Jongleren
- Neem de luistertest van Tjeerd niet al te serieus, deze gaat behoorlijk snel de echte test is wel degelijk langzamer, maar onderschat deze niet! Ook helpt het inderdaad om je hoofd te buigen naar de kant waar je naar moet luisteren (eigen ervaring). (Had de laatste keer 0 fout op luistertest)
- En wat ik je bovenal verder zou willen aanraden, kijk goed dit forum door, en de kennisbank! En droom niet te ver vooruit wanneer je po1 maakt, ga de selectie stap voor stap door.

Silent-D out
 
Niet te vaak die luistertest oefenen trouwens. De volgorde van de letter en cijferreeksen blijven altijd het zelfde, dus je gaat gewoon de volgorde onthouden en je trained je niet in het onderschdeiden van de juiste cijfers.
 
Niet te vaak die luistertest oefenen trouwens. De volgorde van de letter en cijferreeksen blijven altijd het zelfde, dus je gaat gewoon de volgorde onthouden en je trained je niet in het onderschdeiden van de juiste cijfers.

maar dan kan je toch trainen op de cijfers die je eigenlijk niet behoort te horen? Of ben ik nou echt heel dom bezig?
 
Eigenlijk zeg je het zelf al, het is niet de bedoeling dat je ellen lang "traint" voor je daar komt. Het iets wat je hebt of wat je niet hebt, je moet namelijk ook een leercurve laten zien. Daarbij komt nog dat de test van tjeerd bedoelt is om een indruk te geven van de daadwerkelijke test, het is geen programma om mee te "oefenen"
 
Eigenlijk zeg je het zelf al, het is niet de bedoeling dat je ellen lang "traint" voor je daar komt. Het iets wat je hebt of wat je niet hebt, je moet namelijk ook een leercurve laten zien. Daarbij komt nog dat de test van tjeerd bedoelt is om een indruk te geven van de daadwerkelijke test, het is geen programma om mee te "oefenen"


Idd. K heb vandaag PO-1 gehad. De test van tjeerd lijkt er iets op maar is toch anders. In het echt gaat hij wat langzamer, let wel ik vond dat er wel meer 'door elkaar gepraat' werd bij de PO-1. Denk dus niet dat het een peace of cake is ;)

3D test is een pittige. T gaat er niet om dat je zo snel mogelijk (en dus vaak nogal grof) corrigeert. Nee, rustig (ook niet TE he :p) corrigeren, want de pedalen en joystick zijn nogal gevoelig. Zeker die joystik is een kreng, dat ding zat half los bij mij. :D

Tip: zet je pedalen goed, zodat je benen een hoek van 90 graden maken.

Voor de rest, als je het in je heb, komt het goed. :)

just my 2 cents

Husky out
 
ik denk dat ik na alles gelezen te hebben toch wel een ding mag concluderen... en dat is dat je er vooral niet al te makkelijk over moet denken, in de zin van, doen we ff....
 
Back
Top