help! Vliegveld Hoogeveen enquête

Brakes Released

New member
copy paste:

De VVD wil het bekende en geliefde vliegveld Hoogeveen sluiten. Reden
zou zijn dat Hoogeveen als plaats in haar ontwikkeling wordt belemmerd
door de aanwezigheid van het vliegveld.

Via de website van de politieke partij van Gemeentebelangen wordt er
een oproep gedaan te gaan stemmen over het behoud van het vliegveld
Hoogeveen.

http://www.gemeentebelangenhoogeveen.nl

Handhaving op de bestaande locatie is een optie die ik warm wil
aanbevelen: een ieder die het vliegveld kent snapt waarom!

Maak gebruik van de mogelijkheid Uw stem te laten horen in de enquête.
 
mijn stem heb je.. alles voor de GA.. leuk veld ook met redelijk wat activiteiten (oa para)....
 
Ik stem ook voor, maar dit is wel het veld met de meest chagrijnige "ATC" op de "toren". Daar moeten ze echt wel eens wat aan doen... (of neemt de geluidsoverlast dan te veel toe omdat ze meer vlieg bezoekers krijgen?)
 
Het vliegveld moet plaatsmaken voor nog meer nieuwe ontwikkelprojecten?

Belachelijk idee en een zoethoudertje met plannen voor verplaatsing naar een andere locatie binnen de gemeente slaat ook nergens op: als je al geen gewone bedrijven kunt herbergen in je gemeente dan zal een nieuwe locatie voor een vliegveld zeker geen doorslaand succes worden.

Zolang meer dan de helft van de huidige locaties ongebruikt, te koop of te huur is hebben al die ambitieuze ontwikkelingen geen zin.
Gezien de huidige economische ontwikkelingen al helemaal niet.


Een vliegveld sluiten is definitief, zeker in ons niet bepaald vliegminnend landje.

(overigens ben ik het helemaal met QED eens over de chagrijnige ATC, ze zouden eens een kijkje op Texel kunnen nemen....)
 
Met EHHO als thuisbasis kan ik niet achterblijven, en heb natuurlijk ook gestemd: handhaaf het veld op de huidige locatie!

Wat een onzin van de VVD om het veld te willen gebruiken voor uitbreiding van industriegebied, kijk eens wat er zuid van de A37 nog allemaal braak ligt en is aangewezen als industriegebied :(

Interessant trouwens om te vernemen hoe de heren van de havendienst overkomen op anderen. Ik zal eens kijken hoe ik dit op een vriendelijke manier bij de stichting onder de aandacht kan brengen, want ik lees hier wel een verbeterpuntje :kerst:

Trouwens, als iemand nog andere verbeterpuntjes ziet: laat het hier even weten!
 
Last edited:
Prachtig veld, dat mag niet verloren gaan. Ik ben er onder andere geweest om mijn "bijzondere landingen" te maken voor mijn examen omdat EHTE toen over haar limiet was.

Heb gestemd voor behoud op de huidige plaats (777 voorstemmers!! YES!!)
 
Ik ben er onder andere geweest om mijn "bijzondere landingen" te maken voor mijn examen omdat EHTE toen over haar limiet was.
Was je er vanmiddag toevallig ook met de COU? Die was bezig met T&G's, en ik vroeg me dus af: is EHTE weer over de limiet, en dat met de langere baan? :D

Oh ja, wel blijven stemmen voor behoud op huidige locatie he?

Goede jaarwisseling alvast, en het allerbeste voor 2009! Blue side up!
 
It was not me in the COU!!

It was not me in the COU!!

Hoewel het natuurlijk erg COUd was vandaag was ik het niet op EHHO met de PH-COU.
In januari ga ik uitgecheckt worden op de PH-HBW en hoop dan nog wel naar Hoogeveen te komen voor een bakkie en een praatje.

FC :rt:
 
Havenmeester vliegveld Hoogeveen

Havenmeester vliegveld Hoogeveen

Ik stem ook voor, maar dit is wel het veld met de meest chagrijnige "ATC" op de "toren". Daar moeten ze echt wel eens wat aan doen... (of neemt de geluidsoverlast dan te veel toe omdat ze meer vlieg bezoekers krijgen?)


Dat is nou jammer, ik ben me als Havenmeester van geen kwaad bewust, maar er zitten er per maand 6 verschillende havenmeesters, als je klachten hebt graag naar : Bestuur Stichting Vlieg veld Hoogeeveen, Plesmanstraat 2, 7903 BE Hoogeveen, met graag als vermelding de dag van de klacht. Dan kan het Bestuur van het vliegveld er iets aan doen.
We proberen met man en macht het veld draaiende te houden en hebben in de eerste plaats vriendelijke havenmeesters nodig.

Graag tot ziens op Vliegveld Hoogeveen,
( we hebben jullie landingen dringend nodig om ons bestaan te rechtvaardigen bij de gemeente)
 
Last edited:
Graag tot ziens op Vliegveld Hoogeveen,
( we hebben jullie landingen dringend nodig om ons bestaan te rechtvaardigen bij de gemeente)


Ben er nog niet eerder geweest, zal snel mijn steentje bijdragen dmv een landing aldaar... :rt:
 
stem voor behoud vliegveld

stem voor behoud vliegveld

Ik kom zeker naar EHHO en zal dan specifiek zijn en me melden in je PM.

Bedankt !

En voor allen www.gemeentebelangenhoogeveen.nl
en stem voor behoud voor het Vliegveld op de huidige plaats.

Al eens in ons voortreffelijk restaurant geluncht ?
Veel zakenmensen rond het veld geven het restaurant een goede waardering.



Groet,
Jan
 
Afgelopen jaar tijdens de Euroglide goede ervaringen opgedaan daar! Ook met de havenmeester, heel behulpzaam, net als de andere mensen op het veld.

En het restaurant is inderdaad een een aanrader voor een goede lunch!! Ik geloof dat er dit jaar een nieuwe eigenaresse in is gekomen?

Leuk veld! Heb natuurlijk ook gestemd.
 
restaurant vliegveld hoogeveen

restaurant vliegveld hoogeveen

We hebben nu een prima bedrijfsleidster in het restaurant en het restaurant blijft nu open tot 19.00 uur , zeven dagen per week.

Het stemmen 'vóór het vliegveld gaat perfect, we hebben nu 75% vóór.

Volgende week donderdag is de gemeenteraadsvergadering en 22 januari wordt er door de raad gestemd over de verlenging van de erfpacht per 1-1-2014.
 
Heb ook voor behouden van EHHO gestemd. In de periode 1992-1996 heb ik er heel veel gevlogen, o.a. veel sleepwerk en heb nog altijd wel een warm gevoel bij dat veld.

Echter de houding van (enkele) havenmeesters herken ik zeer zeker wel. Ook in die periode speelde dat al. Kennelijk wordt deze stijl van service verlening toch (onbewust) doorgegeven aan de (assistent-) havenmeesters.
 
Vandaag is de laatste dag dat je nog kunt stemmen - DOEN!

Van de website www.gemeentebelangenhoogeveen.nl:
U kunt uw stem nog uitbrengen tot woensdag 07-01-2009, om 22.00 uur, wordt de poll gesloten.

Mijn oproep: breng vandaag nog(maals) zoveel mogelijk stemmen uit

Reden: het aantal stemmers voor de optie 'sluiten die hap' is ruim 20%, een veel te hoog percentage! Tegenstanders zouden er moed uit kunnen puttten, en er nog harder tegenaan gaan, en dat kunnen we niet hebben natuurlijk.

(tip: na het stemmen de cookies van www.gemeentebelangenhoogeveen.nl verwijderen, en je kunt opnieuw stemmen ;))
 
Back
Top