Artikel Telegraaf

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2766104/__Piloot_met_slok_op_is_brevet_kwijt__.html?p=1,2

Vervelende gebeurtenis,
maar, waar ik me echt aan kan storen zijn de reacties op de telegraaf site:

ik citeer:

'allemaal overdreven,die vliegertjes staan allemaal op auto-piloot.en met die paar drankjes is die man nog best in staat te landen.
bert, albir | 15:36 | 10.12.08'

'En wij maar klappen na de landing, die gasten voorin spelen op hun psp en nitendo ds maar krijgen dik betaaldt. Meschien moet ik ook maar piloot worden
STar, Amsterdam | 15:39 | 10.12.08':1855:

'Ze worden 2x per jaar GEPAKT. Maar moet je ze soms horen lallen over de intercom dan weet je wel dat het veel meer is. Betere control is dringend nodig!
paul, den haag zuidwest | 15:58 | 10.12.08'

En dit vind ik persoonlijk de ergste:

'Dit is toch geen uitzondering? in het verleden vlogen wij altijd met Martin Air naar Faro Portugal.De Big Seats plaatsen bieden een uitstekend zicht op het doen en laten van het personeel inclusief de piloten,het gordijn ging per ongeluk open en de piloot schonk op dat moment een scheut Johnny Walker Red Label in een glas cola,op de vraag of dat normaal was kregen we als antwoord...ik moet straks weer terug dus dit kan ik wel gebruiken.Dit hebben wij laten in Nederland gemeld,maar nooit meer iets van vernomen.
Vliegangst, Amsterdam | 16:47 | 10.12.08':(
 
Dit neemt toch niemand serieus? Stap dan in je Opel Astra met sleurhut en ga 4 weken naar Zuid-Frankrijk.
 
het gordijn ging per ongeluk open en de piloot schonk op dat moment een scheut Johnny Walker Red Label in een glas cola,op de vraag of dat normaal was kregen we als antwoord...ik moet straks weer terug dus dit kan ik wel gebruiken.Dit hebben wij laten in Nederland gemeld,maar nooit meer iets van vernomen.

hahaha, zou ik ook gezegd hebben:grijns:

misschien heeft hij wel vliegangst
hehe, hij heeft het tenminste door ;)


tja het is natuurlijk slecht en het zou ook echt niet mogen gebeuren dat er iemand beschonken in de cockpit gaat zitten!
 
Stel dat het gebeurt en dat is dan inderdaad een slechte zaak.

Hoe zit het dan met de "sociale" controle op de flightdeck zelf? Of is dit een naieve veronderstelling dat bijvoorbeeld een co de baas erop wijst. Ik ben wel benieuwd.
 
'Dit is toch geen uitzondering? in het verleden vlogen wij altijd met Martin Air naar Faro Portugal.De Big Seats plaatsen bieden een uitstekend zicht op het doen en laten van het personeel inclusief de piloten,het gordijn ging per ongeluk open en de piloot schonk op dat moment een scheut Johnny Walker Red Label in een glas cola,op de vraag of dat normaal was kregen we als antwoord...ik moet straks weer terug dus dit kan ik wel gebruiken.Dit hebben wij laten in Nederland gemeld,maar nooit meer iets van vernomen.
Vliegangst, Amsterdam | 16:47 | 10.12.08':(

Echt absoluut een van de mooiste reacties ooit!!

En als eerbetoon:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LzAXb7qCCAo[/youtube]
 
Last edited:
Stel dat het gebeurt en dat is dan inderdaad een slechte zaak.

Hoe zit het dan met de "sociale" controle op de flightdeck zelf? Of is dit een naieve veronderstelling dat bijvoorbeeld een co de baas erop wijst. Ik ben wel benieuwd.
Denk dat dat per maatschappij en persoon afhankelijk is. Ik mag hopen dat mijn collega's zo iets wel zouden zeggen (al laat ik het niet zo ver komen natuurlijk), maar ik kan me scenario's bedenken waarbij die stap te moeilijk zal zijn. Mogelijk hebben ze ook wel gedacht dat het "toch maar een jumpseat pilot" was en geen uitvoerende taak had (dacht ik).
 
Zo Die Mens speelt met 300 Mensenlevens MINIMAAL ik hoop wel dat De KLM Heel Veel Controle krijgt.Want zoveel onschuldige reizigers in je eigen rotzooi betrekken .Schandalig

Lucht Reiziger, Onschuldig | 19:27 | 10.12.08


300 mensen in een Fokker 50!?:haha:

Levensgevaarlijk die "KLM"!!
Lekkere taalbeheersing ook... Gebruik van MSN/breezah hoofdletters, verkeerde aanwijzende voornaamwoorden, verkeerd gebruik van interpunctie...

Duidelijk standaard telegraaf publiek....
:dozey:
 
Back
Top