Stand van Zaken Deel 24

Status
Not open for further replies.
gvss

gvss

heey luchtwerkers!

vandaag mijn gvss gehaald:airforce: (op mijn verjaardag nog wel!), maar man wat was het pittig! wel balen dat er een paar afvielen, we hadden echt een gezellige groep.
anyway, 6januari heb ik mn po2 dus wordt weer lekker voorbereiden!
erg tof vond ik het trouwens dat ze de sim met slingers hadden versierd voor mijn verjaardag :yeehaa:

laterz,
donutman
 
Hee iedereen.


Ik ben nu onderhand al 2 jaar bezig met solliciteren (po2 herkanst) en dit is mijn eerste post sinds een lange tijd op airwork.

Maar even een vraagje:

Ik had afgelopen maandag samen met Jordy de VMO-2 selectie ronde gedaan. Heeft iemand ervaring met hoe lang de uitslag op zich laat wachten?

gr, michiel
 
Net even gebeld naar het cml, moest mijn registratie nummer doorgeven en ze zou NU mijn sollicatie heropenen;) Thats how easy it is.
Best nice scheelt me een bende papierwerk, dus ik zal binnenkort vermelden wanneer we weer gaan knallen voor de po1;)

Ik moest niet alleen naar het CML, maar ook naar Amsterdam bellen om mijn sollicitatie te heractiveren, maar dat ging makkelijk. Dus nu is het wachten op bericht wanneer ik PO2 kan herkansen.
 
dankjewel!
srry mike.taks ik kan het niet overnemen, aangezien ik dus over iets meer dan 6 weken op moet komen xD en ik ga nog op vakantie, dus helaas!
 
Ey farmer, met beetje geluk zie ik je wel op februari. Ik kijk wel wanneer ik wat nieuwe koppies zie rondlopen. In ieder geval gefeliciteerd:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top