Stand van Zaken Deel 24

Status
Not open for further replies.
Heej lui,

Vandaag mn Po-2 gehaald:D vond 't niet zo heel moeilijk eerlijk gezegd.
Donderdag vmo 1 zonder fysieke test.

Later
 
@ mike.. Ja hé ik vond t wel meevalle en de groeps opdrachte zijn wel lache, mooi dat je t ff hebt aangepast:)
 
Nice werk donutman, dat zijn verbluffende cijfers!!
@ ripilot zeker lekker bezig! Je bent hard op weg man!!!
Congratzz !!
Good luck,

SIlent-D
 
Iemand nog belangrijke punten die ik moet weten voor vmo 1?
En weet iemand hoe het met de geldigheid van deze test zit?

Bvd Rl
:)
 
Last edited:
edit : maandag de gvss niet po2;)

En ik maar aanpassen :D ;)

Iedereen moet een allergietest doen trouwens, waar je op afgekeurt kunt worden lijkt mij alle dingetjes waar ze op testen. Huismijt, hooikoorts en nog iets.. Als je daarop positief wordt bevonden dan moet je naar het CMH (centraal militair hospitaal) voor verder onderzoek. Afhankelijk van dat wordt je dan goed of afgekeurd.

Voor VMO1 hoef je niets te weten, gewoon erheen gaan en doen wat ze zeggen :D
 
mmm ik had gehoord dat je ook een test kreeg voor eten waarvoor je allergie had?niet dus

thnkx voor het aanpassen, hopelijk mag je het dinsdag avond weer aanpassen hehe
 
Wel verstandig voor vmo1 is niet veel alcohol drinken de avond er voor, je krijgt namelijk een bloedtest... geld voor alle verdovende middelen (mochten mensen zo gek zijn) en... kijk even of je niet te veel varkensvlees eet en paprikas waar veel histamine inzit:p (hooikoorts)
 
Ey mike, zou binnen 2 weken teruggebeld worden, dat werd 1 dag:p longen waren goed a.s. maandag hadden ze nog een plekje vrij voor VMO2, dat is nu dus de situatie :D:D:D PVS niets over gehoord, komt nog wel hoop ik. Ze hadden weer flink wat vertraging opgelopen i.v.m. het weer. Greetz,

Jordy
 
Ik had mijn oogkeuring en VMO-2 ook vrij snel achter elkaar. Moest daarna nog wat gaatjes laten vullen, was niet 100% :niet_bli:

Zit nu te wachten op de PVS, denk dat ik volgende week maar eens ga horen hoe lang het ongeveer nog duurt. Ga er vooralsnog vanuit dat het december niets meer wordt...
 
Ik ben gister gebeld dat ik dinsdag 16 december VMO2 heb, tenminste als ik maandag 15 december mijn FAM herkansing haal ;). Als ik deze allebei gehaald heb mag ik denk ik ook nog een tijdje plaatsnemen op de wachtlijst voor de PVS :p.
 
@ Jan R, doen ze zo moeilijk over gaatjes dan? Want ik ik voel wel wat niet daar behorende pijntjes bij ontzettend zoete dingen eten :S
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top