Stand van Zaken Deel 24

Status
Not open for further replies.
hey mensen,

jammer silent-D en gefeliciteerd ripilot! ik ben zondag trg gekomen van pvs en ik was in 4 vluchten klaar, ik was nog nooit zooo blij geweest, ongelofelijk! het was een super ervaring om te doen en een gezellige groep! ik heb week 51 mijn eindgesprek, ik ben benieuwd!:)

grtz
 
Gefeliciteerd ff, Fijn dat t zo mooi was...:)
Vond je de pvs moeilijk en was hij heel anders tov gvss (natuurlijk met zicht maar dan bedoel ik meer het vliegen zelf, het besturen).

Greetz
 
Gefeliciteerd Flyingfarmer! Als je medische ook goed was dan zal het vast wel goedzitten denk ik, je eindgesprek!

Natuurlijk is PVS anders dan GVSS :D. Als je zelden / nooit zelf gevlogen hebt is het wel even iets wennen natuurlijk, omdat je dan echt op die hoogte zit met de stick in je hand :D.

Hoe was het weer Flyingfarmer? En mooi uitzicht daar éh
 
dankjewel:D vmo 2 had ik 28 aug. dus dat heb ik er al opzitten.... eindelijk na 1 jaar 1 maand 3 weken en 2 dagen heb ik vandaag telefonisch positief uitslag gekregen! nu nog mijn eindgesprek...

mijn gvss was voor mij 14 + 15 jan. dat is dus een aardig tijdje geleden, en als ik eerlijk moet zijn heb ik sinds dien nooit meer in dat boekje gekeken, of in ieder geval doorgenomen. het besturen is veel fijner/gevoeliger met pvs, maar dat komt denk ik ook omdat je zelf resultaat ziet en voelt. ik kan weinig zeggen over het verschil, ik vond de pvs sowieso super geweldig om te doen, stiekem baal ik er een beetje van dat ik in 4 vluchten klaar ben, dan had ik nogmeer kunnen vliegen..

het weer was niet zo super, we hebben 2 slechte dagen gehad en we hadden maar 2 instructeurs... lang verhaal, maar ik heb mijn vluchten net afkunnen maken. als ik vlucht 5 + 6 moest doen, kon ik die waarschijnlijk in NL doen...
 
Pffffffffff. Vanavond teruggekomen van 2 dagen GVSS en heb het gehaald!
Was wel echt zenuwslopend zeg, veel wachten....De F vlucht was inderdaad erg pittig.
Nu volgende week dinsdag (9-12) mijn PO-2, ben benieuwd :)
 
Yow airworkers. Ik laat ook weer wat van me horen.

Weekje 5 van de kma zit er weer op en als het goed is is nickos nu op velddienst 6. (jaja bekende :p) En volgens betrouwbare bronnen begint mijn groepje op 30 maart aan de ATPL en dus de EMVO. Tot die tijd maar even rustig aandoen en ik heb volgende week velddienst 2 :)
 
zeg mike.taks, waarom begin jij pas in augustus met opleiding?? zit je nog op middelbare school ofzo?? ik hoop dat ik in februari kan beginnen, dat hoor ik dus in week 51...
 
Mooi om te horen StarMick! 30 Maart, das best snel! Gelijk aansluiten na de KMA dus, wel lekker natuurlijk!

Flyingfamer ik maak eerst me laatste HBO jaar "even" af, en dan begin ik... in het kader van back-up-diploma. Februari mooie tijd om te beginnen man :D. Alleen wel wat fris voor intro-bivak.
 
balen man........ maarja je kan het in ieder geval zeker , volgende keer moet lukken;)

Las net pas deze post, ja klopt ik heb nu echt het gevoel dat ik het zeker wel in me heb, ook al is het pas de eerste test. Ik had nu gewoon scores waarmee ik er zonder herkansingsnorm doorheen was. Ik ga het zeker nog eens proberen want ik weet gewoon dat ik het kan en ben er echt zo goed als heilig van overtuigd dat ik er volgende keer gewoon doorheen kom! De instructieleider raadde me ook aan om het zeker nog eens te proberen vooral door me 0 fout op de luistertoets en goede voeten.

Soo long,
Silent-D
 
het moment is bijna aangebroken morgen om half 9 beginnen:)

ik laat het morgen wel weten, nu lekker naar bed

groetes iedeereen
 
po-1 is binnen:)

waren ongeveer 16 man waren er 3 door.
Helaas mocht de 3de niet door omdat die Ritalin slikte.

Ik had voor hand oog coordinatie : Joystick 8 , pedal een 7
ruimtelijk inzicht een 5
en luisteren had ik 3 van de 24 reeksen fout:D dat mocht niet baten want ik ben door:)

maandag en dinsdag gvss wordt spannend en veel leren

groetjes
 
medicijn voor adhd, om je beter te kunnen concentreren, naar mijn mening vind ik onzin dat je hierop naar huis wordt gestuurd wel zielig voor die jongen was die net super blij, kreeg die het 10 minuten later te horen!
 
tjah, je kan ook niet boven afganistan vliegen en dat je dan ineens je concentratie pillen moet pakken... of als je neerstort in de middle of nowhere en je kan niet zonder je concentratie pillen.... of zie ik dat verkeerd?? maar het is nog wel zielig ja, dat hij eerst goed nieuws hoort... had dan gelijk gezegd dat je niet zulke pillen mag gebruiken..
 
heey airworkers

vandaag om 12 uur po-1 gehad, en jawel, gehaald :)
ik had voor ruimtelijk inzicht een 9, en voor de 3d test ook 3 9s!! ik stond dr zelf versteld van! voor de selectieve luistertest had ik 3 reeksen fout.

op naar de GVSS op maandag en dinsdag (op mijn verjaardag) ik zie je daar
8ereek! :rt:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top