Ryanair's Trans-Atlantic plan

Eight pounds ...

Nou, als dat werkelijkheid word zal ik elk weekend wel een 'dagtripje' naar de states maken :p
 
Overload weet wat er morgen gezegd wordt maar mag dat nog niet posten. Wacht maar af.
O'Leary zal het allemaal overigens zo slecht mogelijk laten klinken, dat doet hij altijd halverwege het jaar.
(en volgende week is het management weer in Toulouse btw)
 
10 uur in een Ryanair configuratie, misschien wel een ideetje om nu dan wel geldsleuven bij de plee te gaan hangen.
 
€ 185.8M netto winst. (nadat er heel veel geld weggesluisd is naar verschillende potjes) ben benieuwd hoe het komende kwartaal gaat voor Easy en Ryan. De Olie is gedkoop maar de mensen blijven momenteel denk ik liever thuis.
 
@ Overload: Ik denk dat een heleboel mensen geïnteresseerd zijn of je meer details kunt delen van de ICA plannen van Ryanair.
 
Nee, niet zolang het nog slechts plannen zijn. Een groot gedeelte daarvan is bedoeld om aandacht in de media te krijgen. Op de achtergrond wordt er echter wel degelijk aan gewerkt, maar is nog niets concreets besloten. Airbus en Boeing worden weer tegen elkaar uitgespeeld om het beste offer te krijgen en het is nog niet duidelijk of het een onderdeel van Ryanair, of een onafhankelijke partner wordt. Dat is het wel zo'n beetje. Wel wordt het een heel nieuw concept, iets wat nog niet bestaat. Zo is er bijvoorbeeld met McDonalds gesproken over het openen van een McD aan boord, op voorwaarde dat zij de kisten zouden betalen. Pay per view entertainment, interactief gokken, broadband internet tegen betaling. Eten wat en wanneer jij dat wil, aan boord je hotel en auto boeken met korting. Dat soort dingen. Met een full service, super deluxe business class. Twee extremen, voor twee verschillende markten, in een vliegtuig. Boeing en Airbus willen graag 787 en A350 orders hebben en leveren tot die tijd graag een vervangende A330 of 767-777. We zullen zien wat er van terecht komt. O'Leary staat erom bekend dat hij conservatief is en de dingen goed doordenkt voordat hij ergens aan begint.
 
1 ding hebben ze al wel beloofd v.w.b. de service in de business class.... ik weet alleen niet wat de Duitse vertaling daarvan is..... :)
 
O'Leary staat erom bekend dat hij conservatief is

Dan moet ik mijn beeld van deze man maar eens drastisch bijstellen. :biertje:

Ik kan het mis hebben, maar een MacDo in een vliegtuig komt op mij nou niet echt als een conservatief plan over.

Anyway, de plannen zoals Overload laat doorschemeren zijn spectaculair.
 
Correctie, conservatief in zaken doen bedoelde ik. Hij stopt altijd geld in allerlei potjes waardoor de resultaten wat minder lijken maar waardoor hij wel altijd cash reserves heeft. Zijn gok dat de olie goedkoper zou worden kwam uit en hij heeft op het dieptepunt dollars gehedged, wat enrom veel scheelt op de aanschaf van nieuwe kisten. Hij zal niet overhaast het transatlantisch avontuur ingaan en zeker niet zijn 'core business' riskeren. Als ik het goed begrijp gaan we vervroegd nu toch weer aannemen. Meer daar over als ik het zeker weet.
 
Niet MacD maar Burger King. Zoals jullie misschien weten is de grootste aandeelhouder meneer Bonderman ook de man achter Burger King....Vliegen met Heavy Crew (want als je positioned wordt je ook niet betaald)...kan de crew die niet vliegt mooi de burgers flippen en sla wassen
En voor de terugweg kan de andere crew de schorten voorbinden...o ja, overload noemde het al: natuurlijk betaalt de vlieger de type

Heb net 8 uur met Virgin in Catlle Class achter de rug en me voorgenomen dat nooit meer te doen....(vlucht was vol dus de upgrade zat er dit keer niet in)
Wil me niet voorstellen hoe de stoelconfiguratie bij RYR zal worden :rolleyes:
 
ik zie dat overload nog wakker is ;-)
het is hier 8pm en ik sla nog een coctailtje weg :cool:
 
Overload vliegt geen long haul economy! Punt.
En de crews betalen niet de type en gaan netjes in een hotel voor zover ik begrijp. (waarschijnlijk worden het amerikaanse crews). En het was McD, Bonderman heeft niet zoveel actief met het bedrijf te maken.

Beetje gezellig daar? Hoorde de verhalen van de buur.... drama.
Pa had lekkere boerenkool.

Overload slaapt niet :)

Zit je qua tijdsverschil wel goed voor de elections. Dat wordt voor overload een nachtje doorgaan.

Lekker op Airwork tijdens de vakantie? is de bar dicht ofzo ;-)

Het is zeikweer hier overigens, dat zal je deugd doen.
 
Last edited:
Ik kan het mis hebben, maar een MacDo in een vliegtuig komt op mij nou niet echt als een conservatief plan over.
Ach, McDonalds serveren in een vliegtuig is al door meerdere maatschappijen gedaan.
Crossair (het latere swiss airlines) had in 1996 al een vliegtuig geheel in McD livery en hamburgers als catering.
mcdo.jpg

Ook united airlines gaf tot vrij recent op verschillende routes de mogelijkheid om (in economy) McD maaltijden te boeken/vragen...
 
Ja, altijd.
Bij emirates, Virgin etc komen ze je nog thuis ophalen ook. Ideaal.
Vlieg alleen economy als ik voor de baas naar Seattle etc moet, maar heb dan wel vaak genoeg FF punten voor een upgrade.

Edit. Waarom vindt je dat trouwens zo raar? Mensen zoals ik betalen jou salaris, niet de mensen in economy. Er zijn heel veel mensen die het doen, het is maar net wat belangrijk is voor je. Ik ga graag comfortabel op vakantie en geef daar ook graag geld aan uit. Iemand anders doet andere dingen met z'n centen. Ieder zijn eigen.

Rare reactie weer.
 
Last edited:
Back
Top