Nee, niet zolang het nog slechts plannen zijn. Een groot gedeelte daarvan is bedoeld om aandacht in de media te krijgen. Op de achtergrond wordt er echter wel degelijk aan gewerkt, maar is nog niets concreets besloten. Airbus en Boeing worden weer tegen elkaar uitgespeeld om het beste offer te krijgen en het is nog niet duidelijk of het een onderdeel van Ryanair, of een onafhankelijke partner wordt. Dat is het wel zo'n beetje. Wel wordt het een heel nieuw concept, iets wat nog niet bestaat. Zo is er bijvoorbeeld met McDonalds gesproken over het openen van een McD aan boord, op voorwaarde dat zij de kisten zouden betalen. Pay per view entertainment, interactief gokken, broadband internet tegen betaling. Eten wat en wanneer jij dat wil, aan boord je hotel en auto boeken met korting. Dat soort dingen. Met een full service, super deluxe business class. Twee extremen, voor twee verschillende markten, in een vliegtuig. Boeing en Airbus willen graag 787 en A350 orders hebben en leveren tot die tijd graag een vervangende A330 of 767-777. We zullen zien wat er van terecht komt. O'Leary staat erom bekend dat hij conservatief is en de dingen goed doordenkt voordat hij ergens aan begint.