PO-2

ik heb ook wel interesse

m_agtereek@hotmail.com

groetjes;)

ereek vat dit niet verkeerd op maar ik denk nog helemaal niet dat dit voor jou van toepassing is. Geloof me, lees goed dit forum door, want je plaatst nogal eens nieuwe topics met vragen waarop gewoon antwoord te vinden is in posts hier. Ik snap dat je erg enthousiast bent, maar ga stap voor stap door de selectieprocedure, je moet nog helemaal niet bezig zijn met po2. Je kan wel lezen wat je krijgt enzo maar je moet er nog helemaal niet mee bezig zijn. Echt lees eens goed dit forum door, dan zul je lezen dat vele mensen die nu bezig zijn met opleiding (en dus de selectie gehaald hebben) allemaal zeggen werk stap voor stap. Concentreer je nu eerst op de po1, als jij bij de po1 al met de gedachte bij de gvss/po2 zit helpt dit jou echt niet. Tevens zal de teleurstelling dan nog groter zijn wanneer je bij po1 afvalt.
Kortom: Houd dat enthousiasme, maar wees realistisch en denk stap voor stap.

*The sky is the limit*
Silent-D out
 
Last edited:
Verstuurd Superball, succes morgen! PO2 is nog best leuk.

JFJ (po2 buddy :D) wat bedoel je met pvs niet vergeten?
 
hey mike.taks, (of iemand anders) zou je t mij misschien ook willen sturen?
ik heb 6 januari po2 :)
alvast heel erg bedankt!
 
Last edited:
Is het een idee om je document in de kennisbank te zetten? Het krijgt zo onderhand een goude griffel zo vaak gaat het over de "toonbank" :p
 
Ik heb PO-2 al lang gehad, het is echt niet nodig om alles van de luchtmacht te weten hoor. Als je enigszins weet waar het over gaat dan is dat al genoeg. 't Is tenslotte een psychologisch onderzoek, geen kennistest.

Wel is het zo dat er weinig is te vinden over de luchtmacht. Ik zou zelf dus ook wel wat meer willen weten. Ben het dus wel met Arjen eens dat het algemeen toegankelijk zou mogen zijn...
 
Ik heb PO2 ook gehad, en vond het toch wel handig om die dingetjes te weten. Ondertussen heb ik het al naar een paar mensen gestuurd maar eigenlijk heel weinig feedback gekregen of het nuttig was of niet.
Om er een echt complete wiki pagina van te maken lijkt me eigenlijk een beetje overbodig, je kunt ook gewoon naar http://nl.wikipedia.org/wiki/Koninklijke_Luchtmacht surfen. Daar staat het denk ik ook wel, en waarschijnlijk meer.
 
Back
Top