DFA ?? iemand ervaring??

Nee, nee, nee.. we blijven natuurlijk nog even off-topic... ben benieuwd of het hele uniform-kampvuur weer zo hoog op gaat laaien :grijns:

Pauper of niet... onze directie laat het tenminste toe (zeker vertrouwen erin dat we de school niet te kakken zetten):blabla:

Wat valt er te kakken te zetten? Het word zeker gezien als promotiemiddel voor de school!

(niet lullig bedoeld.. maar er moet meer hout op het vuur gegooid worden, anders word het saai!)

En over de rust verstoren.. Het is TE rustig in eelde-paterswolde!
 
Wat valt er te kakken te zetten? Het word zeker gezien als promotiemiddel voor de school!

Zoals ik een KLS'er heb zien gedragen, zou ik me als school echt schamen. Zijn vrienden liepen dan ook erg snel door, met zoiets van die hoort niet bij ons.

Maar sommige moeten wel in uniform boodschappen anders kunnen ze de meisjes van de Appie niet versieren of aan een vriendin komen.
 
Haha Hockeyer echt, je hebt issues.

Het is trouwens het CAVV dat erg sterk tegen het dragen van het uniform bij de appie is. Want ja dat is pauperen.
Dus in principe de mensen die jij in de appie ziet zijn de niet-leden, en dat waren dan weer andere mensen dan diegenen die van het weekend in Eelde waren.
Je scheert dus iedereen over één kam onder het mom van: 'het is een kls-er, dus hij is arrogant'

Laat je niet zo kennen.

p.s.
Een school kan zich niet schamen, mensen schamen zich; instanties niet.
 
p.s.
Een school kan zich niet schamen, mensen schamen zich; instanties niet.

Sorry, for my misuse of the Dutch language from now on I'll stick with my native tongue.

You are claiming I have said things that I have never said. Best to go back on topic and discuss the DFA.
 
Zullen we van de KLS shirts maar weer over gaan naar de DFA opleiding? Zijn er mensen bezig met selectie hiervoor?

Hey, ik heb vrijdag de intake met de zogenaamde compass test plus de persoonlijkheids test , ik zie er naar uit.
ik zal jullie op de hoogte houden. Wish me luck:p:
 
Ik ben nu al een paar dagen wat topics aan t bekijken over DFA en ik word moe van reacties van leden die doen alsof ze op het DFA hebben gezeten en het allemaal wel beter weten door het af te kraken.
Een oproep aan iedereen ''Never judge a book by it's cover, and please read the ******* book''!!!!
Kom dus met argumenten en voorbeelden waarom je iets niet goed vindt en praat uit ervaring en niet ''volgens mij''.
 
dat zou wel het handigste zijn.. maar er wordt ook positief over de school gesproken.. in de toekomst verwacht ik dan ook dat DFA het best goed zal gaan doen.. ik heb al contact gehad met hun en vertrouw het zaakje wel..maar goed wie ben ik tot op heden wink
 
Hey allemaal,

Volgende week woensdag zal ik ook de persoonlijkheidstest bij de DFA doen (COMPASS heb ik al gedaan).
Ik heb nog een aantal onbeantwoorde vragen.

Ik heb begrepen dat er een aantal personele en procedurele (selectieprocedure) veranderingen zijn doorgevoerd, wijst dit op onrust ?
Is het nodig om in pak te komen voor de persoonlijkheidstest of voldoet een stel nette kleren?

Alvast bedankt
 
Ik ben nu al een paar dagen wat topics aan t bekijken over DFA en ik word moe van reacties van leden die doen alsof ze op het DFA hebben gezeten en het allemaal wel beter weten door het af te kraken.
Een oproep aan iedereen ''Never judge a book by it's cover, and please read the ******* book''!!!!
Kom dus met argumenten en voorbeelden waarom je iets niet goed vindt en praat uit ervaring en niet ''volgens mij''.

Volgens mij is het niet HET dfa, en volgens mij verveel jij je ook.. en volgens mij als je er moe van wordt moet je gewoon gaan slapen!

En we lezen natuurlijk geen boeken die er al van de buitenkant slecht uitzien.. Waarom denk je dat de playboy zoveel moeite doet voor de cover alleen al..
 
Volgens mij is het niet HET dfa, en volgens mij verveel jij je ook.. en volgens mij als je er moe van wordt moet je gewoon gaan slapen!

En we lezen natuurlijk geen boeken die er al van de buitenkant slecht uitzien.. Waarom denk je dat de playboy zoveel moeite doet voor de cover alleen al..

Er komt nog steeds niks nuttigs uit je om anderen goed te adviseren,met goeie voorbeelden, ´´inhoud´´??. Je hebt gelijk de Playboy staat je goed ,je zal zeker zo´n blondje zijn.:eek:fftopic:
 
Lees het dan niet marvz0r.
Bij een topic over 'het' DFA weet je inmiddels toch wel dat het altijd deze kant opgaat... (hoe vermoeiend dat ook is)
 
Mensen, alsjeblieft zeg! Wizzle stelt een vraag (de 154.836e over "wat voor kleren moet ik aan", maar goed) en toch gaat het slappe ge-OH maar door. Als je niets te zeggen hebt, klik dan vooral níet op de reply-knop. Ontopic s.v.p., en bedankt alvast.
 
Back
Top