Introducing four guys for a five-men job

Mijn gok:

Iz, KLIKO, El Stevo en als outsider Beer! :yeehaa:
 
Bedankt voor het vertrouwen jongens maar ik heb wel wat beters te doen dan babysitter te zijn op Airwork (geen disrespect voor de Misters).
 
Ik wist niet dat Diana iets van een ''Godfather'' (Godmother in haar geval dan ;)) in haar had :grijns: .

Ok, Beer en Iz, zijn uitgevallen. Uitgaande van de AGP rankering, moeten allevier dus al voor december 1999 zich geregistreerd moeten hebben, anders zou Beer een van hun posities moeten overnemen. Art was een van de onaantastbare, dus de beste man zal zijn oude uurtjes nu moeten doorbrengen met modereren. Iz heeft een drukke baan ernaast, dus hij is in deze getast aan zijn onaantastbaarheid. Wie blijven er nog over ? Overload misschien ? Hij werd in een ander topic rond de 50 geschat en hij is natuurlijk de best verdienende airworker als ik anderen mag geloven. Diana, je gaat me toch niet vertellen dat je Overload hebt afgeperst in Godfather style ? FD zou ook nog een van de Colours kunnen zijn. Ik heb hem een tijd niet online gezien, dus misschien is hij wel de ontbrekende mr. Brown. Hebben we er al drie, maar waar is de vierde. Beer is het niet zegt hij, maar wie is het dan wel... Vrachtboer Kliko of misschien wel captain Kebab. Kliko heeft ooit eens in een topic verteld dat hij vroeger aan zweefvliegen heeft gedaan. Tjaa, dat maakt je goddelijk hier op het board, dus de ontbrekende colour zou Kliko moeten zijn.

Wordt er nu ook op maffia style gestraft als je bepaalde uitlatingen in bepaalde topics doet ? :grijns:
 
Ja, om het rijtje mooi compleet te maken is Exupery van naam veranderd en heet nu Mr. Brown. Exupery Brown, zou je kunnen zeggen.
 
Geinig dit, jammer dat Diana vermoedelijk toch nooit de ID's gaat weggeven, dus we kunnen tevergeefs raden wat we willen denk ik.
Maar het staat ons natuurlijk vrij een balletje op te gooien.

Mr Blonde en Orange lijken het makkelijkst. Dat (vroegah) relatief veel posts van Kliko begonnen met "Yo" en veel post van El Stevo eindigen met "Ciao" kan een flare zijn, maar wie weet...
Art zal de eerste zijn die zich realiseert dat z'n schrijfstijl hem direct verraadt, dus die ga je er er de eerste 1000 mods niet uithalen. Maar er komt een dag dat ie z'n virtuele vermomming na een goed glas vergeet en dan hangt ie direct.

FD is (lang lang geleden) zelf ook wel eens buiten z'n boekje gegaan, en grenzeloze boelkloedigheid is natuurlijk wel een vereiste voor deze job. Dus hij zit er niet tussen denk ik.
Beer en Iz doen niet mee, daar over liegen zou niet chique zijn.
In de post van Koning Lucht in dit topic proef ik verbazing en teleurstelling door passage tegelijk. Ook dat kan een flare zijn, maar denk het niet. Ook hij zit er niet bij.

Moeilijk hoor!, voor White en Brown zou ik m'n geld zetten op Art, Q-nimbus, Slambam!, Dr. Kebab of Overload.
 
Ik denk dat zowel Art als FD niet kwalificeren, FD idd om bovengenoemde reden en omdat voor Art de drang om een mod actie met een 3 pagina's tellend epistel toe te lichten te groot is gok ik.

Mijn geld staat op Cpt. Kebab, maar ook Buzzer en kermit staan volgens mij hoog op de AGP-schaal!

:biertje: Altijd fijn, speculeren op de zondag-avond!:D
 
Last edited:
Als ik nou gewoon stop met posten, dan zijn al die moderators ook niet meer nodig.

Hmmm ... kleine overschatting ... ik denk dat er iets meer voor nodig is ... bijvoorbeeld, als: RYR SOP = KLM SOP, RYR EBBR = ICAO EBBR, en MOL auf Deutsch in Berlin kan aangeven wat ie lekker vindt :biertje:
 
Tsja, Diana zal de identiteit nooit prijsgeven.Dat wordt dus deductie.

En ik sluit me aan bij Iz, ik heb twee kleine kinderen thuis, die zijn al meer dan genoeg werk, laat staan 3.258 losgeslagen pubers.
 
Back
Top